  • 1. Data: 2011-06-27 10:03:26
    Temat: Po raz 5
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    Cisza taka - wiadomo Enduro to sport niszowy w PL
    ale Taddy wygral po raz 5 z rzedu Erzberg jakby co...

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 2. Data: 2011-06-27 10:16:38
    Temat: Re: Po raz 5
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-27 12:03, Norbi pisze:
    > Cisza taka - wiadomo Enduro to sport niszowy w PL
    > ale Taddy wygral po raz 5 z rzedu Erzberg jakby co...

    Nudy. Zrobilby wreszcie cos widowiskowego, np pojechal autem poza
    klasyfikacja jak ten od bananow i juz byloby o czym gadac. A tak to co ?
    Blazusiak staruje to wygrywa. Gdzie tu miejsce na emocje ?

    pozdr
    newrom ;)
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 3. Data: 2011-06-27 11:23:34
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > Nudy. Zrobilby wreszcie cos widowiskowego, np pojechal autem poza
    > klasyfikacja jak ten od bananow i juz byloby o czym gadac. A tak to co ?
    > Blazusiak staruje to wygrywa. Gdzie tu miejsce na emocje ?

    Abo jakby Grunwald wygral...

    KJ

  • 4. Data: 2011-06-27 11:45:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):

    > Abo jakby Grunwald wygral...

    było

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2011-06-27 12:10:45
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > było

    wiem.

    KJ

  • 6. Data: 2011-06-27 15:23:30
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    > Blazusiak staruje to wygrywa. Gdzie tu miejsce na emocje ?
    > w teleexpresiebyła nawet wzmianka,ale o połowę krótsza od rajdowo samochodowej
    gdzie
    jakiś nasz zawodnik był niżej na pudle.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2011-06-27 15:49:03
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 27 Jun 2011 12:03:26 +0200, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Cisza taka - wiadomo Enduro to sport niszowy w PL
    > ale Taddy wygral po raz 5 z rzedu Erzberg jakby co...

    Ale ostatnio jak jechałem tramwajem to przeżyłem pozytywne
    zaskoczenie, bo zobaczyłem plakat z Błażusiakiem!

    Po bliższym przyjrzeniu się okazało się, że to reklama
    społeczna przeciwko wandalizmowi w komunikacji, więc ze złości
    że to nie informacja o kolejnej wygranej Taddy'ego zdewastowałem
    wagon, to ich nauczy!

    A tak na serio, to całkiem pozytywne. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650