  • 1. Data: 2013-07-26 11:45:22
    Temat: Gąbki na słuchawki
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Mam słuchawki Media Tech MT373, o takie:
    http://static1.skapiec.pl/f1/82828b1.jpg ,
    ale gąbki już się rozdzierają. Gąbki są owalne, przekątne około 5,2 i
    6,4. Producent twierdzi, że to stary model i nie ma gąbek, a na
    zapytanie o to czy pasują z nowszych modeli już nie dał odpowiedzi...
    Nie wiem, czy w ogóle do nowych da się dokupić gąbki.
    W sklepach internetowych widzę tylko uniwersalne okrągłe gąbki, albo
    dedykowane do drogich Sennheiserów czy innych.

    Mam też bardzo stary model Sony MDR CD250
    http://static2.blip.pl/user_generated/update_picture
    s/224744_inmsg.jpg
    do których również nie znalazłem 'earpadów'.

    W szufladzie leżą jeszcze jedne słuchawki też bez gąbek, ale do nich
    powinny pasować takie jak do moich Media-Tech.

    Może ktoś z grupowiczów ma namiary na takie gąbki/earpady albo sprytny
    sposób na wykonanie ich samemu. Nie zależy mi na super dźwięku, ale o
    dalsze używanie tych słuchawek.

    --
    Michał

  • 2. Data: 2013-07-26 12:04:17
    Temat: Re: Gąbki na słuchawki
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Fri, 26 Jul 2013 11:45:22 +0200, Michał Lankosz napisał(a):

> [...]
    >
    > Może ktoś z grupowiczów ma namiary na takie gąbki/earpady albo sprytny
    > sposób na wykonanie ich samemu. Nie zależy mi na super dźwięku, ale o

    Ostatnio też to przerabiałem. Rozwiązanie jest tu:
    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=g%C4%85
    bki&search_scope=category-66887

  • 3. Data: 2013-07-26 12:43:27
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-07-26 12:04, Piotrek pisze:

    > Ostatnio też to przerabiałem. Rozwiązanie jest tu:
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?string=g%C4%85
    bki&search_scope=category-66887

    Tyle to ja też potrafiłem zrobić. Które będą pasowały? Ja widzę tylko
    okrągłe. Okrągłe na owalu nie będą chyba najlepiej leżały...

    --
    Michał

  • 4. Data: 2013-07-26 14:58:28
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > albo sprytny sposób na wykonanie ich samemu.

    Przypomnialo mi sie, jak uszylem "gabki" z... resztek jakiegos futra:-)
    Gleboka komuna MacGaveryzm wymuszala. Zarowno pomysl jak i moje
    wykonanie (szycie) mocno, jak to sie wspolczesnie mowi, epicki;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2013-07-26 20:01:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w
    >Mam słuchawki Media Tech MT373, o takie:
    >http://static1.skapiec.pl/f1/82828b1.jpg ,
    >ale gąbki już się rozdzierają. Gąbki są owalne, przekątne około 5,2 i
    >6,4. Producent twierdzi, że to stary model i nie ma gąbek, a na

    Zartujesz - tani, chinski wyrob, i producent ma dbac o gabki a nie o
    zbyt ?

    I tak pogratulowac MT wyboru dostawcy, skoro tyle wytrzymaly :-)

    >Może ktoś z grupowiczów ma namiary na takie gąbki/earpady albo
    >sprytny sposób na wykonanie ich samemu. Nie zależy mi na super
    >dźwięku, ale o dalsze używanie tych słuchawek.

    Kupic nowe sluchawki ?
    A stare zachowac, moze w nowych co innego sie najpierw zepsuje :-)

    Tak nawiasem mowiac to w srodku sa chyba osobne glosniki - tzn
    glosniki sa standardowe, a tylko reszta "obudowy" zmieniana co chwila.
    I moga przypasowac do kolejnej "obudowy".

    Ktos w Chinach pewnie te gabki robil, ale w detalu nie sprzeda ...

    J.

  • 6. Data: 2013-07-26 22:47:49
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-07-26 20:01, J.F pisze:
    > Użytkownik "Michał Lankosz" napisał w
    >
    > Zartujesz - tani, chinski wyrob, i producent ma dbac o gabki a nie o zbyt ?

    Następne chyba kupię z zapasem gąbek :) Zapytałem, bo może akurat...
    Kiedyś niemiecka firma przysłała mi instrukcję do kupionego okazyjnie na
    Allegro PMR z funkcją niani, dawno już nie produkowanego. Obsługa
    wyjątkowo nieintuicyjna. Nie liczyłem na to, że w ogóle mi odpowiedzą! A
    jednak.

    > I tak pogratulowac MT wyboru dostawcy, skoro tyle wytrzymaly :-)

    Jakiś sprzęt od nich też miałem i byłem zadowolony. Nie jest to
    najgorsza chińszczyzna. Nowych słuchawek nie mam potrzeby kupować. Już
    trochę różnych słuchawek mam. Też przeważnie nie maja gąbek, ale nie
    używam ich bo jakością nie powalają, porównywalne do tych Media-Tech.

    --
    Michał

  • 7. Data: 2013-07-26 22:52:27
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-07-26 14:58, Pawel O'Pajak pisze:
> [...]
    > Gleboka komuna MacGaveryzm wymuszala. Zarowno pomysl jak i moje
    > wykonanie (szycie) mocno, jak to sie wspolczesnie mowi, epicki;-)

    Nie mam pomysłu jakich materiałów powinienem użyć. Przykład jakiś jest
    http://static.kupindoslike.com/Sony-MDR-CD250_slika_
    O_1102776.jpg
    ale nie wygląda to najlepiej i pytanie jak to się odczuwa na głowie
    (uszach). Gdybym miał jakiś konkretny przykład, z instrukcją krok po
    kroku i opisem użytych materiałów to może coś by mi wyszło...

    --
    Michał

  • 8. Data: 2013-07-29 00:35:05
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 26 Jul 2013 12:43:27 +0200, Michał Lankosz napisał(a):

    > Ja widzę tylko
    > okrągłe. Okrągłe na owalu nie będą chyba najlepiej leżały...

    Też mam owalne słuchawki, kupiłem na allegro okrągłe gąbki i leżą idealnie.
    Ale moje słuchawki są trochę mniejsze od Twoich, przed chwilą zmierzyłem:
    4,8x5,6 cm.

    --
    GLaF

  • 9. Data: 2013-07-29 14:04:21
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 26 Jul 2013 11:45:22 +0200 Michał Lankosz <m...@t...pl>
    napisał:

    >Mam też bardzo stary model Sony MDR CD250
    >http://static2.blip.pl/user_generated/update_pictur
    es/224744_inmsg.jpg
    >do których również nie znalazłem 'earpadów'.

    Było kupić słuchawki Beyerdynamic, te same modele tłuką od lat, i nie
    ma problemu z kupnem części do nich. No i dźwięk jakby lepszy...

  • 10. Data: 2013-07-31 09:23:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Jul 2013 22:47:49 +0200, Michał Lankosz napisał(a):

    > Następne chyba kupię z zapasem gąbek :)

    Jest to koncepcja, ale gabki sie chyba niszcza takze jako nieuzywane.
    No i nie martw sie - nastepne sluchawki moga gabek nie przezyc :-)

    Raczej po prostu sprawdz czy do danego modelu sa gabki dostepne ...
    tylko ze ja bym nie liczyl. Serwis zanika do coraz wiekszej ilosci
    sprzetu. Moze do jakis drogich modeli, ale nie do Mediatech.

    J.