  • 181. Data: 2019-05-28 19:22:08
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.05.2019 19:13, Filip454 pisze:

    > Polacy zachowują się jak świnie w chlewie.

    Nie uogólniaj i nie obrażaj. Ty to jeszcze nie Polacy.

  • 182. Data: 2019-05-28 19:25:08
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 11:51, z pisze:

    > W sąsiednim wątku jest opisane/wyświetlone jak wybucha ajfon na desce
    > samochodowej.

    > I tu ja ich rozumiem choć całościowo POTĘPIAM ;-)

    Możesz sobie potępiać kogo chcesz, ale masz w głębi duszy świadomość, że
    nic nie możesz. Ponadto jesteś bardzo słabym człowiekiem, zarówno pod
    względem psychicznym, umysłowym, jak i duchowym. Dajesz tego dowody w
    każdym pojedynczym, wysranym przez ciebie pierdzie na tej grupie.

    > Okazało się że to była nie oryginalna może niesprawna, może katowana
    > przez system utrzymywana ponad siłę swoich możliwości bateria i firma
    > aple opiera na takich sytuacjach swoje starania o ZAKAZ nie
    > autoryzowanego wymienienia baterii gdyż jest to groźne dla zycia i
    > zdrowia użytkowników.
    > Takie rzeczy tylko w serwisie Aple za stosowną opłatą ;-)

    Pisze się NIEORYGINALNA i NIEAUTORYZOWANEGO, jak już tak kochasz swoją
    ojczyznę i język ojczysty.

    Teraz zalinkuj grzecznie sytuację, w której Samsung zastrzega się, że
    nie wymienia w tej samej sytuacji baterii. Każdego producenta gówno
    obchodzi wymiana nieoryginalnej baterii i żaden producent nie wymieni ci
    baterii po złamaniu gwarancji.

    Brak mi słów co do ciebie gościu. Ile jeszcze wyjmiesz argumentów ze
    swojego śmierdzącego odbytu?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 183. Data: 2019-05-28 19:34:15
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 18:28, Pszemol pisze:
    > nie interesują mnie akademickie
    > argumenty w stylu "Android ma więcej appek do pierdzenia, fart-app".

    Śmiechłem.

    > Robisz dziecinne i bardzo emocjonalne argumenty które nie przekonają
    > ludzi rozsądnych tylko takie same dzieci jak Ty.

    Właśnie problem w tym, że ten idiota nie ma argumentów. Wystarczy
    poczytać w Internecie, co ludzie dzisiaj sądzą o Androidzie - i to
    wszystko wypisują na podstawie doświadczeń, bez patrzenia na cyferki na
    kartce. Prości ludzie oderwani od pługa nigdy tego nie pojmą.

    Każdy może napisać - to chodzi źle, tamtego nie ma itp.
    W dyskusji chodzi o to, żeby podać jakiekolwiek źródło, a takich brak w
    ich postach, więc mogą sobie popierdzieć głupotami na grupie, a prawda i
    tak jest powszechnie znana: iPhone'y to jedne z najbardziej wydajnych
    smartfonów na globie.

    Jeśli chodzi o Androida, to są wyjątki, ale głównie flagowe telefony
    działają podobnie szybko. Problem w tym, że po 4 latach są nie do
    używania i lagują. Jeśli jakieś urządzenie z Androidem bym polecił, to
    jest nim np. OnePlus.

    Kłócenie się z tymi półmózgami nie ma jakiegokolwiek sensu - oni żyją w
    przeświadczeniu, że każde urządzenie z Androidem jest takie samo i
    działa tak samo, a problem leży w tym, że system ten jest niesamowicie
    dotknięty przez fragmentację. Sparzą się raz czy drugi to będą wiedzieć
    o co mi chodzi, ale w sumie im nie grozi nauka na błędach, bo z tego co
    widzę, jeden z nich nie potrafi wynieść jakichkolwiek wniosków ze
    swojego felernego zakupu i zakrzywia rzeczywistość.

    Ja już skończyłem im na ten moment odpisywać, bo szkoda mojego cennego
    czasu. Kupią kiedyś jabłko testowo, to zrozumieją przez ile lat żyli w
    błędzie, wybierając najtańsze urządzenia.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 184. Data: 2019-05-28 19:35:28
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 19:22, collie pisze:
    > Nie uogólniaj i nie obrażaj. Ty to jeszcze nie Polacy.

    No nieźle, pociekło już po nogawce, czy jeszcze jakoś się trzymasz.
    Podać ci papier?

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 185. Data: 2019-05-28 19:38:38
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 11:44, z pisze:
    > którzy jednaj ajfony używają.

    Kto używa? Ty? Nie rozśmieszaj mnie. Ty nie potrafiłbyś go nawet włączyć.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 186. Data: 2019-05-28 19:39:54
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 19:22, collie pisze:
    > Nie uogólniaj i nie obrażaj. Ty to jeszcze nie Polacy.

    Kto jest w miarę mądry, to rozumie o co mi chodzi. Ty natomiast tego
    zaszczytu widocznie nie dostąpiłeś.

    Możesz mi tam szabelką pomachać xD

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 187. Data: 2019-05-28 19:48:15
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 18:28, Pszemol pisze:

    > Przykłady poproszę... napisz mi 3 nazwy/producenta apek które
    > samemu używasz bardzo często na swoim smartfonie a które
    > nie maja odpowiedników na iOS - nie interesują mnie akademickie
    > argumenty w stylu "Android ma więcej appek do pierdzenia, fart-app".

    1. Torque PRO (ale TO Torque a nie z nazwy)
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.pr
    owl.torque&hl=pl
    2. Flo (styl jazdy/wyzwania/medale)
    https://www.decosdrivinginsights.com/?lang=nl
    3. Driving Curve
    4. Aqua Mail (codzienna obsługa poczty)
    5. HandWallet (wydatki)
    6. DrivingStyles OBD-II Behavior (styl jazdy)
    7. Ulysse Speedometer (rower)
    8. Fuelio (koszty paliwa/samochód)

    Nie chce mi się pisać a w/w używane codziennie przeze mnie. Alternatywy
    brak albo dizajn jest zjebany na jabłko czy brakuje opcji w alternatywach.

    Co apek do obsługi kamer, Filipek gdzieś nabredził że producent ich nie
    zrobił widocznie na iPhone.
    A co mnie kurwa to obchodzi? Nie ma i koniec. Można wyjebać iPhone bo
    nie działa i opcji brak.

    > Na systemie celowo zabezpieczonym przed dłubaniem będzie oczywiście
    > sporo mniej apek do dłubania... To tak jak byś oceniał jakiś resort
    > narciarski
    > negatywnie bo nie da się tam jeździć na nartach wodnych... :-)

    Łosiu, nie chodzi o dłubanie w systemie tylko aplikacje dające dostęp
    jako serwer www czy FTP nie mówiąc już o MySql, SQL czy Pervasive.
    Dodatkowo aplikacje do obsługi faktur, kompatybilne z Windows bo na
    Macach w Polsce się nie pracuje.

    > Nie pisz, że nie korzysta się z iOS w telewizorach bo to ewidentna bzdura.
    > Jesteś niedoinformowany.

    Gdzieś to napisałem kłamco że się nie korzysta? Napisałem wyżej że
    zwyczajnie się przepłaca a wcale lepsze nie jest, nawet gorsze bo w
    Polsce mało użyteczne.

    > Że co? Jesteś niedoinformowany.

    Srany.

    Że niekompatydebilne z systemami, które w większości DOMINUJĄ w Europie :>

    > Jesteś niedoinformowany.

    Srany. KONKRETY, Przemuś. Spoko, też dysponuję szczegółami a nie
    dziecinnym "niedoinformowany" czekam aż zaczniesz strzelać. Teraz obczaj
    te apki wyżej, potem może dostaniesz następne nazwy :]...albo jak zwykle
    wlecisz w "kozi róg" i nie odpowiesz :]

    > Robisz dziecinne i bardzo emocjonalne argumenty które nie przekonają
    > ludzi rozsądnych tylko takie same dzieci jak Ty.

    Rozsądnych :D Buahaha, dawno się tak nie uśmiałem.
    BTW, niedawno wymieniałem klawiaturę na Makboku ciotce. OKURWA!!!
    Klawiatura, zwykła klawiatura na którą wylało się trochę kawy...wymaga
    wybebeszenia CAŁEGO lapka z obudowy i...odkręcenia samej klawiatury,
    przykręconej na 150 (słownie: STOPIĘĆDZIESIĄT małych śrubek) Kogoś tu
    nieźle pojebało ale pamiętam jak śp. Jobs mawiał: Ja tam lubię decydować
    o każdej śrubce. Wszystko OK ale klawiatura w innym sprzęcie nie Apple
    to często 3 zatrzaski bez rozbierania laptopa w ogóle.
    Weź mnie nie rozśmieszaj bo mam zajady.
    Dla ciekawskich filmik o stadzie śrubek w Makbuku:
    https://www.youtube.com/watch?v=OCmPqsvVP_8
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 188. Data: 2019-05-28 19:53:49
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 19:48, LordBluzg(R) pisze:

    > Co apek do obsługi kamer, Filipek gdzieś nabredził że producent ich nie
    > zrobił widocznie na iPhone.
    > A co mnie kurwa to obchodzi? Nie ma i koniec. Można wyjebać iPhone bo
    > nie działa i opcji brak.

    Zważka na język. To nie 4Chan.

    Tak samo mogę ja napisać - nie używam Androida i wyrzuciłem go do śmieci
    i nigdy go nie kupię, bo brakuje mi mojej aplikacji, odpowiednio
    przeportowanej.

    To co wymieniłeś to jakieś śmieszne, niszowe apki z Androida - nijak się
    to ma do zastosowań praktycznych. Zaraz też znajdę listę 10 apek,
    których próżno szukać na Androidzie i napiszę, że używam ich codziennie
    i że są one mi konieczne do życia :)

    Argument z dupy. To tak jakbyś porównywał Windowsa z Linuxem.

    No jesteś po prostu patentowym kretynem bo inaczej się nie da tego
    określić xD

    Co to za argument, że nie ma twoich apek, więc telefon jest słaby? No po
    prostu debil... Ręce opadają.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 189. Data: 2019-05-28 19:54:48
    Od: Filip454 <f...@g...com>

> [...]
    > jako serwer www czy FTP nie mówiąc już o MySql, SQL czy Pervasive.
    > Dodatkowo aplikacje do obsługi faktur, kompatybilne z Windows bo na

    Żyjesz w latach 90-tych, durniu? To się obudź.

    Już chyba z 20 razy podawaliśmy, że takie aplikacje SĄ i ISTNIEJĄ.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 190. Data: 2019-05-28 19:59:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-28 o 19:17, Filip454 pisze:

    > Napisz lepiej do Xiaomi, żeby udostępnili ci bazę twoich maili.

    Używam Aqua Mail (niedostępny na iPhone) :)

    > O jakich ograniczeniach piszesz bo ja używam tego telefonu i nadal nie
    > jestem w stanie pojąć twoich problemów. Kto normalny stawia serwer na
    > smartfonie? xD Przecież właśnie to jest zabawa dla "niedojebów", a nie
    > narzędzie. Od stawiania serwerów są komputery.

    Srery. Jeśli działa i działa poprawnie to mam kupować komputer, który
    źre prądu 5x tyle? Chyba jesteś jakiś adoptowany ale jeszcze o tym nie
    wiesz :>

    > Jeśli iPhone nie muli jak Android i robi to, co smartfon powinien, to
    > raczej nie jest żadną zabawką.

    Trudno mu mulić przy małym rozwoju apek...ale wystarczy że dostanie
    aktualizację ten iPhone od producenta i muli dokładnie pomimo pstryczka
    w menu :)

    > Nie wiem o jakim wstecznym mówisz. Masz nieźle sprany beret polityką.
    > Idź pooglądać telewizję.

    Klawisz "wstecz" :D, hehe ale skąd ajfoniarz ma to wiedzieć, skoro ma
    klapki na oczkach? Nie raz zabrnąłem w menu iPhone i trzeba zaczynać od
    nowa. Strasznie wkurwiające i czasożerne.