  • 1. Data: 2014-01-12 13:44:27
    Temat: Gaśnie mi motor
    Od: kush18 <remik19976@_NOSPAM_wp.pl>

    Siemanko mam taki problem z YAMAHA DT80 Po przejechaniu kilku kilometrów
    1-2km Motor traci obroty i gaśnie tłok i pierścienie wymienione na
    nowe,była też spalona cewka świateł to ją odłączyłem bo aż sie z niej
    ''kopciło'' .Jak myślicie co to może być za przyczyną tego gaśnięcia z
    góry Dzięki :D

  • 2. Data: 2014-01-12 16:18:17
    Temat: Re: Gaśnie mi motor
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    kush18 napisal

> [...]
    > nowe,była też spalona cewka świateł to ją odłączyłem bo aż sie z niej
    > ''kopciło'' .Jak myślicie co to może być za przyczyną tego gaśnięcia z

    może być to wina gaźnika

  • 3. Data: 2014-01-12 16:29:36
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "marcin10915" <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm > napisał w
    wiadomości news:0e8ff0bdb65ba648c9b4941024069bae$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > kush18 napisal
    > może być to wina gaźnika

    O tak właśnie. Spotkajcie się we dwóch, wypijcie po mózgojebie i
    podyskutujcie o moturach. Tu naprawde nikogo nie interesuje co macie do
    powiedzenia na jakikolwiek temat...

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2014-01-13 18:36:03
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Grzybol" wrote...

    Użytkownik "marcin10915" napisał...

    >O tak właśnie. Spotkajcie się we dwóch, wypijcie po mózgojebie i
    >podyskutujcie o moturach.

    Eee... mi zawsze mówiono, że niepełnosprawnym należy pomagać.
    A więc, odpowiadając na pytanie:
    Tłok i pierścienie są wykonane z metalu i zasadniczo palić się nie chcą.
    Dlatego też tłok gaśnie. Musisz zapewnić bardzo wysoką temperaturę i dużo
    czystego tlenu. Wtedy będzie się palił nieprzerwanie. Nawet pierścienie
    wtedy nie zgasną.
    Cewka też jest z metalu, ale wymaga niższej temperatury do palenia i dlatego
    to się już udało.

    Powodzenia!
    --
    James