  • 1. Data: 2014-01-12 08:10:27
    Temat: umowa kupna
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    witam chciałem się dowiedzieć czy jak pierwszy właściciel zrobi ksero kopi
    umowy kupna
    czy będzie ona wyraźna ? będzie widać wszystko na niej ? . i czy w
    wydziale komunikacji wydadzą mi dowód rej na tą umowę kupna ? bo ja mam
    umowę z drugim a ten drugi go nie przerejestrował ,pierwszy powiedział mi
    ze może zrobić ksero umowy kupna

  • 2. Data: 2014-01-12 09:12:09
    Temat: Re: umowa kupna
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-12 08:10, marcin10915 pisze:
> [...]
    > ? bo ja mam umowę z drugim a ten drugi go nie przerejestrował ,pierwszy
    > powiedział mi ze może zrobić ksero umowy kupna

    Masakra jakas. Skad Ty sie czlowieczku urwales ??

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2014-01-12 12:18:25
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-12 09:12, Kuczu pisze:

    > Masakra jakas. Skad Ty sie czlowieczku urwales ??

    Z gimbazy :)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2014-01-12 16:04:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-12, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Masakra jakas. Skad Ty sie czlowieczku urwales ??

    To kurwa musi byc jakas prowokacja, takich ludzi chyba (?) nie ma?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2014-01-13 15:51:11
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    >To kurwa musi byc jakas prowokacja, takich ludzi chyba (?) nie ma?

    Jak nie ma... Parafrazujac Marszalka: byli oni i sa, a nawet maja w
    Polsce przewage...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2014-01-13 18:22:10
    Od: marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm >

    Jacot napisal

    > Jak nie ma... Parafrazujac Marszalka: byli oni i sa, a nawet maja w
    > Polsce przewage...

    zamykam już temat spisałem nową umowę z pierwszym właścicielem dziękuje
    wam za pomoc pozdrawiam marcin

  • 7. Data: 2014-01-13 18:59:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-13, marcin10915 <marcin12345612@_NOSPAM_poczta.fm> wrote:

    > zamykam już temat spisałem nową umowę z pierwszym właścicielem dziękuje
    > wam za pomoc pozdrawiam marcin

    To wspaniale, cieszymy sie wszyscy razem z Toba!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2014-01-16 23:42:15
    Od: Viking <v...@n...pl>

    > Masakra jakas. Skad Ty sie czlowieczku urwales ??

    Oj tam,chce przebić tego goscia od frotki w kategorii zjeb dekady.

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 9. Data: 2014-01-16 23:47:05
    Od: Viking <v...@n...pl>

> [...]
    > ? bo ja mam umowę z drugim a ten drugi go nie przerejestrował ,pierwszy
    > powiedział mi ze może zrobić ksero umowy kupna

    jeżeli pierwszy właściciel to jest szansa, że one zrobi to wyraźnie,
    jeżeli drugi właściciel zrobi ksero to już może wszystkiego nie widać,
    szczególnie jeżeli one zrobią to na nie na ksero, tylko na kopiarce
    innej firmy. Na szczęście w wydziale komunikacji siem nie znajom to one
    nie rozpoznajom.

  • 10. Data: 2014-01-17 10:53:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Viking <v...@n...pl> wrote:

    > Oj tam,chce przebić tego goscia od frotki w kategorii zjeb dekady.

    Zjeba od frotki nie przebije.

    http://motogof.tumblr.com/