  • 1. Data: 2018-04-20 19:17:50
    Temat: Gaśnie przy hamowaniu cd.
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Jest tu jakiś praktyk od diesli?

    Próbowałem zdiagnozować problem z Kią 2.0 Crdi gasnącą na wolnych obrotach,
    często przy jednoczesnym hamowaniu i skręcie. Odczytałem dzisiaj kody
    błędów i jedyne, co się zarejestrowało, to 1181 - niskie ciśnienie wtrysku.

    Rzecz w tym, że mechanik monitorował auto pracujące na wolnych obrotach i
    ciśnienia były prawidłowe. Nie mają pomysłu, co się może dziać i
    standardowo zaczną od filtra paliwa, ale nie są specjalnie przekonani.

    Ktoś ma jakiś pomysł? Nie ma żadnych wycieków, auto nie puszcza podczas
    jazdy nawet minimalnego dymka (końcówki wtrysków mają 20 tysięcy km).

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2018-04-20 20:22:07
    Temat: Re: Gaśnie przy hamowaniu cd.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-04-20 o 19:17, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Ktoś ma jakiś pomysł? Nie ma żadnych wycieków, auto nie puszcza podczas
    > jazdy nawet minimalnego dymka (końcówki wtrysków mają 20 tysięcy km).

    Może wspomaganie kierownicy?
    Chociaż z drugiej strony raczej za duży silnik żeby go dławiło
    obciążenie od wspomagania.
    Ale kto wie?

  • 3. Data: 2018-04-20 20:32:21
    Od: p...@g...com

    Pompa wspomagania robiła zwarcie i silnik gasł. Diagnostyka nic nie pokazuje ale
    chłopaki w warsztacie byli pewni więc wymieniłem i sukces. Zafira B 1.9 CDTI pompa
    Bosch, wspomaganie elektryczno-hydrauliczne.

  • 4. Data: 2018-04-20 21:00:27
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Apr 2018 11:32:21 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

    > Pompa wspomagania robiła zwarcie i silnik gasł.

    Ale czemu mi loguje błąd ciśnienia?
    Poza tym kręciłem kierownicą, deptałem po hamplach, szarpałem wiązki,
    skrzynki, złączki - i nic.
    Zastanawiam się jeszcze, czy nie ściagnąć dekla z silnika i nie sprawdzić
    kabelków do wtryskiwaczy...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2018-04-20 21:28:31
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Ktoś ma jakiś pomysł? Nie ma żadnych wycieków, auto nie puszcza podczas
    > jazdy nawet minimalnego dymka (końcówki wtrysków mają 20 tysięcy km).

    Gaśnie przy skręcie w konkretną stronę czy obojętne? Przy jakim poziomie
    paliwa? Może coś się stało z pompą paliwa i nie zaciąga tak jak powinna-
    poprostu paliwo odpływa w zbiorniku i siorbie powietrze...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2018-04-20 23:20:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Apr 2018 21:28:31 +0200, tck napisał(a):

    > Gaśnie przy skręcie w konkretną stronę czy obojętne?

    Hmm, nie wiem.

    >Przy jakim poziomie
    > paliwa?

    Pół baku.

    > Może coś się stało z pompą paliwa i nie zaciąga tak jak powinna-
    > poprostu paliwo odpływa w zbiorniku i siorbie powietrze...

    Jest to jakiś pomysł...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2018-04-21 11:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Hmm, nie wiem.

    > Pół baku.

    A przy pełnym baku nie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 8. Data: 2018-04-21 21:22:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 21 Apr 2018 09:59:48 GMT, Budzik napisał(a):

    > A przy pełnym baku nie?

    Przy pełnym też.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2018-04-22 11:28:54
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 20-04-2018 o 21:00, Maciek pisze:

    > Ale czemu mi loguje błąd ciśnienia?

    Jakiego ciśnienia? Doładowania za turbo?

    > Poza tym kręciłem kierownicą, deptałem po hamplach, szarpałem wiązki,
    > skrzynki, złączki - i nic.
    > Zastanawiam się jeszcze, czy nie ściagnąć dekla z silnika i nie sprawdzić
    > kabelków do wtryskiwaczy...

    Sprawdź czy nie masz przerwy na rurkach z podciśnieniem do sterowania
    turbo, wspomagania hamulców itp.
    Może klapa gasząca (jeśli jest w tym silniku) zamyka dopływ powietrza?

    yabba

  • 10. Data: 2018-04-22 17:19:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Apr 2018 11:28:54 +0200, yabba napisał(a):

    > Jakiego ciśnienia? Doładowania za turbo?

    Napisałem w pierwszym poście: ciśnienia wtrysku.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl