  • 1. Data: 2014-01-20 11:21:07
    Temat: Gaznik VSHA
    Od: michciu <los.96@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam, czy posiada moze ktos gaznik VHSA 32?

  • 2. Data: 2014-01-20 20:33:39
    Temat: Odp: Gaznik VSHA
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Witam, czy posiada moze ktos gaznik VHSA 32?

    Tak. Maniuś Rączkowski z Osrajduszek Górnych. Mail do Mańka:
    Berdyczó...@s...pl

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2014-01-20 20:47:32
    Temat: Re: Odp: Gaznik VSHA
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-20, Johnny <j...@p...pl> wrote:

    > Tak. Maniuś Rączkowski z Osrajduszek Górnych. Mail do Mańka:
    > Berdyczó...@s...pl

    Rzonu, cos Ci sie pojebalo. Manius ma gazniki od WSK-i, do tego sprzeta
    to tylko Mariusz Lowicki 'Lovtza'.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2014-01-20 21:11:15
    Temat: Re: Gaznik VSHA
    Od: johnny <j...@p...pl>

    > Rzonu, cos Ci sie pojebalo. Manius ma gazniki od WSK-i, do tego sprzeta
    > to tylko Mariusz Lowicki 'Lovtza'.

    Możliwe, ale Cymborski mówi, że Maniuś do niego telegrafował, i jeśli
    generał Łapidenko sie zgodzi to trzeba będzie obie szprotki ogolić. Ale
    niewykluczone, ze nie trzeba będzie stosowac tak radykalnych srodków i
    samo przepłukanie gazomierza wystarczy (:-o

    Zdroofka Johnny

  • 5. Data: 2014-01-21 10:47:24
    Od: michciu <los.96@_NOSPAM_o2.pl>

    lepiej nic nie piszcie jak macie takie glupoty pisac, debile jebane.

  • 6. Data: 2014-01-21 11:00:25
    Od: Tadzik <t...@n...gmailu.costam>

    On Tue, 21 Jan 2014 09:47:24 +0000 (UTC), michciu
    <los.96@_NOSPAM_o2.pl> wrote:
    > lepiej nic nie piszcie jak macie takie glupoty pisac, debile jebane.

    > --

    No czyż nie pięknie się sfutrzył? :-D
    Bardzo mi się spodobało.
    Lubieto
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 7. Data: 2014-01-21 11:13:17
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-21 10:47, michciu pisze:
    > lepiej nic nie piszcie jak macie takie glupoty pisac, debile jebane.

    WOW !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 8. Data: 2014-01-21 11:16:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-21, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > WOW !

    Tez mnie zatkalo. Pogratulowac owcy czytelnikow.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-01-21 11:31:53
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 21-01-2014 11:00, Tadzik pisze:

    > No czyż nie pięknie się sfutrzył? :-D
    > Bardzo mi się spodobało.
    > Lubieto
    mi tu. dzie sie na tym foróm lajkuje? :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 10. Data: 2014-01-21 11:42:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-21, Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl> wrote:
    > mi tu. dzie sie na tym foróm lajkuje? :)

    Niestety, tutaj lajkowac moga tylko stali i doswiadczeni bywalcy a nie byle
    jakies leszcze :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200