  • 1. Data: 2014-01-18 13:41:50
    Temat: rozczarowanie oO
    Od: johny11palcow <jonatan.piotrzkowski@_NOSPAM_wp.pl>

    witam! posiadam kmxa 125 ktory jeszcze na jesien smigal elegancko bez
    zadnych zarzutow. chwile przed zima zlapalem gume w przednim kole i
    wracajac do domu urwalem wetyl. postawilem go w kotlowni i tak stal az do
    dzisiaj. zadowolony rano z mysla ze sie przejade , przed wymiana dedki
    chcialem go odpalic a motor bez reakcji.. odpalil raz a kiedy poscilem
    manetke gazu znowu zgasl i kopalem kolejne 20 min bez rezultatu... co moze
    byc przyczyna ? mozliwe zeby gaznik zapchal sie od samego stania ?

  • 2. Data: 2014-01-18 15:37:40
    Temat: Re: rozczarowanie oO
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-18 13:41, johny11palcow pisze:
> [...]
    > poscilem manetke gazu znowu zgasl i kopalem kolejne 20 min bez
    > rezultatu... co moze byc przyczyna ? mozliwe zeby gaznik zapchal sie od

    Pajaki nasraly Ci w gaznik

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2014-01-18 19:29:14
    Od: johny11palcow <jonatan.piotrzkowski@_NOSPAM_wp.pl>

    dzięki za pomoc. przy Tobie każdy amator skleiłby swój sprzęcik na 6 z
    plusem. co do tematu to zamkniety bo przeciscilem caly motor ( filtr
    powietrza, gaznik, wymienilem filtr paliwa) i wszystko smiga git

  • 4. Data: 2014-01-18 19:52:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-18 19:29, johny11palcow pisze:
    > dzięki za pomoc. przy Tobie każdy amator skleiłby swój sprzęcik na 6 z
    > plusem. co do tematu to zamkniety bo przeciscilem caly motor ( filtr
    > powietrza, gaznik, wymienilem filtr paliwa) i wszystko smiga git

    czyli moja diagnoza byla prawidlowa. Prosze

  • 5. Data: 2014-01-20 00:09:52
    Od: dyla61 <dyla61@_NOSPAM_o2.pl>

    Kuczu napisal

    > czyli moja diagnoza byla prawidlowa. Prosze

    Kuczu - jesteś bomba. Myślałem, że się zesram ze śmiechu, jak te pająki.