  • 1. Data: 2010-01-03 21:08:47
    Temat: Re: Gdybym mia3 zmienic to na co.... ?
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Robert Cz." <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hk4ljo$sb5$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    >
    > Hehe. Ale autko nie musi byc szybsze tylko lepiej wygladac ;-)))

    Zatem body kit i neony :))

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 2. Data: 2010-01-31 20:04:46
    Temat: Gdybym miał zmienic to na co.... ?
    Od: "Robert Cz." <r...@g...pl>

    Witam !
    Jezdze obecnie Nissanem Almera N16 z 2002 roku. Auto niezawodne ale
    strasznie nudne. Tak sobie pomyslalem, na co bym wymienil (cos ciekawszego,
    bardziej reprezentacyjnego) dysponujac powiedzmy kwota 20-25 tys zl. Do
    glowy wpadlo mi kilka aut:
    1. BMW E-38
    2. Chrysler 300M
    3. Saab 9-5
    4. Rover 75
    5. a moze Wy cos zaproponujecie...

    Auto ma byc w miare bezawaryjne. Przebiegi roczne w granicach 10-15 tys. km.
    Jakie silniki do tych aut byscie polecili a których nie warto brac i z
    jakich powodow.. Silniki moga byc benzynowe (nawet chyba bym wolal od
    diesla).
    Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam :)

  • 3. Data: 2010-01-31 20:17:23
    Temat: Re: Gdybym miał zmienic to na co.... ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 Jan 2010 20:04:46 +0100, Robert Cz. wrote:
> [...]
    >bardziej reprezentacyjnego) dysponujac powiedzmy kwota 20-25 tys zl. Do

    Bierz BMW, przestaniesz narzekac na nude :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-01-31 20:21:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Robert Cz. wrote:

    > 1. BMW E-38

    Stara siódemka w tej cenie będzie najprawdopodobniej szrotowata.

    > 2. Chrysler 300M

    Fajnie wygląda, ale ponoć słabo skręca.

    > 3. Saab 9-5

    Zbankrutował.

    > 4. Rover 75

    Zbankrutował.

    > 5. a moze Wy cos zaproponujecie...

    Włożyć turbo do Almery. ;-)

    --
    cokolwiek

  • 5. Data: 2010-01-31 20:25:41
    Od: "Robert Cz." <r...@g...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci >>1.
    BMW E-38

    > Bierz BMW, przestaniesz narzekac na nude :-)

    Hehehe wiedzialem, ze ktos to napisze :) jezdzilem wczesniej e-39 i
    rzeczywiscie do najmniej awaryjnych nie nalezala :) - za to wrazenia z jazdy
    fajne :). Licze sie z tym ze e-38 byloby baaaaardzo ciezko znalezc w
    przyzwoitym stanie (nie wspominajac juz nawet o przebiegu ponizej 500 tys.
    km-chociaz ja z tych co nie patrza szczegolnie na to co na liczniku tylko na
    stan auta).
    Pozdrawiam :)

  • 6. Data: 2010-01-31 20:27:46
    Od: "Robert Cz." <r...@g...pl>

    > Włożyć turbo do Almery. ;-)

    Hehe. Ale autko nie musi byc szybsze tylko lepiej wygladac ;-)))

    Pozdr

  • 7. Data: 2010-01-31 22:00:22
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    Dnia 31-01-2010 o 20:04:46 Robert Cz. <r...@g...pl>
    napisał(a):

> [...]
    > ciekawszego,
    > bardziej reprezentacyjnego) dysponujac powiedzmy kwota 20-25 tys zl.
    [...]>
    > Auto ma byc w miare bezawaryjne. Przebiegi roczne w granicach 10-15 tys.
    > km.

    O praktyczności nie wspominałeś, więc polecę MB r170 :-)

    > Jakie silniki do tych aut byscie polecili a których nie warto brac i z
    > jakich powodow.. Silniki moga byc benzynowe (nawet chyba bym wolal od
    > diesla).

    200, albowiem łatwo ładny egzemplarz znajdziesz. Większe silniki często
    padały ofiarami wannabe-streetracerów.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 8. Data: 2010-01-31 22:32:37
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > Tak sobie pomyslalem, na co bym wymienil (cos ciekawszego,
    > bardziej reprezentacyjnego) dysponujac powiedzmy kwota 20-25 tys zl.

    Auta "reprezentacyjne" to zaczynaja sie od 10 krotnosci powyzszej kwoty.

  • 9. Data: 2010-01-31 23:49:45
    Od: Ludvigus <e...@...sygnaturce>

    Some day 2010-01-31 22:32, some human being called *cztery* claimed...

    > Auta "reprezentacyjne" to zaczynaja sie od 10 krotnosci powyzszej kwoty.

    Be-ze-dura! ;)

    Może weź pod uwagę AR156 z roczników > 2002 (wersja po FL).

    Pozdrawiam,
    --
    |____ UDVIGUS greetz you! me_gg: 783307 me_mail: ludvigus AT op DOT pl

  • 10. Data: 2010-02-01 01:06:58
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    Robert Cz. wrote:

> [...]
    > warto brac i z jakich powodow.. Silniki moga byc benzynowe (nawet
    > chyba bym wolal od diesla). Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam :)

    AR166

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl