  • 1. Data: 2010-06-15 22:58:58
    Temat: Gdzie hosting?
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Czy http://www.ovh.pl/ to dobre rozwiązanie?

  • 2. Data: 2010-06-16 07:40:54
    Temat: Re: Gdzie hosting?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 16 Jun 2010 00:58:58 +0200, Borneq napisał(a):

    > Czy http://www.ovh.pl/ to dobre rozwiązanie?

    Ogólnie rzecz biorąc, tak :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-06-16 08:55:28
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 00:58:58 +0200, Borneq napisał(a):

    > Czy http://www.ovh.pl/ to dobre rozwiązanie?

    Sprawdź czy z bazami danych nie będzie tam przebojów. Chodzi o to, że chyba
    tylko MySQL'a mają (nie wiem co potrzebujesz), upewnij się czy nie ma
    istotnych dla Ciebie limitów na wielkość i ilość baz. Bodajże to dość dawno
    temu - gdy szukałem dla siebie oferty - mnie odstraszyło. Wyszło na to, że
    musiałbym wtedy przynajmniej kupić serwer baz danych oprócz serwera WWW aby
    móc pracować.

  • 4. Data: 2010-06-16 10:15:30
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 00:58:58 +0200, Borneq napisał(a):

    > Czy http://www.ovh.pl/ to dobre rozwiązanie?

    Omijaj home.pl Ostatnio co jakis czas maja wielogodzinne pady i nawet nie
    kwapia sie przeprosic i w koncu naprawic, ta firma spada na psy.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 5. Data: 2010-06-16 18:29:05
    Od: Maciek <c...@g...com>

    On 16 Cze, 12:15, Norbert <n...@r...no> wrote:

    > Omijaj home.pl Ostatnio co jakis czas maja wielogodzinne pady i nawet nie
    > kwapia sie przeprosic i w koncu naprawic, ta firma spada na psy.

> [...]

    www.kei.pl - z całym sercem polecam.
    pomoc techniczna non stop, zero awarii, firma rewelacja!

  • 6. Data: 2010-06-17 10:35:54
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Wed, 16 Jun 2010 11:29:05 -0700 (PDT), Maciek napisał(a):

    > On 16 Cze, 12:15, Norbert <n...@r...no> wrote:
    > www.kei.pl - z całym sercem polecam.
    > pomoc techniczna non stop, zero awarii, firma rewelacja!

    Hosting drogi jak cholera - opłacie podlega zarówno transfer jak i
    wykorzystanie CPU. W tańszych usługach na sztywno jest max 5% CPU - nie
    można dokupować zasobów. Gdy serwis WWW jest mało obciążający, koszty mogą
    być niskie. W przeciwnym razie będzie bolało i to bardzo.

    Jakość obsługi klienta jak i jakość samego hostingu - potwierdzam - chyba
    najlepsza w kraju. Obsługa techniczna potrafi odpowiedzieć na każde pytanie
    - nawet gdy poruszamy zaawansowane kwestie. Dostęp do kluczowych modułów
    mod_xxx, których czasem nie ma u konkurencji. Droższe usługi mają możliwość
    dokupowania parametrów. To też ważne dla tych, którzy myślą o rozwoju.

  • 7. Data: 2010-06-19 09:22:57
    Od: Admin Domen <A...@o...pl>

    W dniu 2010-06-16 00:58, Borneq pisze:
    > Czy http://www.ovh.pl/ to dobre rozwiązanie?
    Ja od dawna korzystam z linuxpl.com i jestem bardzo zadowolony.
    pablo

    --
    Darmowe programy <http://www.softy.pl>
    Prasa codzienna <http://www.prasa-codziena.pl>