  • 1. Data: 2013-07-16 12:27:28
    Temat: Gdzie kupić pierwsze moto?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Jestem "na kupnie" maszyny pod kategorię A2.
    Najchętniej jakiś chopperek w granicach cenowych 5-8 tys.
    Nie bardzo chcę ryzykować jazdy do ogłoszeń z Allegro i skłaniam się ku
    zakupowi z komisu.
    Gdzie w rejonie Śląska i Małopolski (zachodniej) jest jakiś sensowny
    punkt, gdzie można by coś kupić?
    Słyszałem o "Jade" z Libiąża, że solidnie ale drogo.
    Jacek

  • 2. Data: 2013-07-24 23:05:19
    Temat: Re: Gdzie kupić pierwsze moto?
    Od: therminator <therminator@_NOSPAM_interia.pl>

    Jacek napisal

> [...]
    > punkt, gdzie można by coś kupić?
    > Słyszałem o "Jade" z Libiąża, że solidnie ale drogo.

    Witaj,
    Nie gloryfikował bym komisów.
    Tam można się tak samo naciąć, przy czym za złudzenie zapłaci się więcej i
    można się mocniej rozczarować.
    Wytypuj oferty do 100 km od miejsca zamieszkania.
    Poproś o szczegółowe opisy i zdjęcia fragmentów moto, które Ciebie
    interesują.
    Po wymianie korespondencji poznasz z kim masz do czynienia, i czy
    sprzedający udostępnia wszystkie informacje.
    Poproś znajomego co się zna lub "wynajmij" mechanika od moto.
    Powyższy koszt może być niczym w stosunku do Twojego zdrowia czy kosztu
    remontu przysłowiowej "igły" sprzedającego.
    Przestudiuj poradniki kupującego w internecie.
    Weź kasę i pojedź po moto (bez kasy nie zrobisz jazdy próbnej).
    To pierwszy a nie ostatni motor, więc koszty nauki kupowania moto też
    trzeba ponieść.
    Nie licz że wszystko zauważysz podczas kupna.
    W tym przedziale cenowym nie spodziewaj się, że kupisz 5-letnią maszynę
    typu "lać i śmigać" - jak będzie Ciebie zapewniał sprzedający.

    Powodzenia w zakupie!

  • 3. Data: 2013-07-25 05:39:10
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-07-24 23:05, therminator pisze:

    > Wytypuj oferty do 100 km od miejsca zamieszkania.
    > Poproś o szczegółowe opisy i zdjęcia fragmentów moto, które Ciebie
    > interesują........
    Piękne dzięki za info! Tak też zrobię.
    Napisz, czemu mam się przyjrzeć aby wychwycić ewentualne wypadkowe
    przygody kupowanego sprzętu? Mechaniki się nie boję, ale po czym poznać
    "bitą" maszynę?
    Jacek

  • 4. Data: 2013-07-25 12:03:37
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 25 - 07 - 2013 (czwartek) o godzinie 05:39, Jacek napisał(a):

    > Piękne dzięki za info! Tak też zrobię.

    Nie wiem, czy Wrocław wchodzi jeszcze w zakres Twoich zainteresowań, ale
    jeżeli tak, to mój LS jest wciąż do wzięcia. Nadaje się na A2, cena mieści
    się w podanym budżecie, motocykl bezwypadkowy i zadbany:

    http://otomoto.pl/suzuki-savage-ls-650-wroclaw-M3695
    217.html

    --
    Yorick