  • 1. Data: 2013-07-17 09:07:11
    Temat: Spawanie baku przed czy po piaskowaniu?
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Witam grupę. Odbudowuję sobie mopeda, mam już prawie wszystkie części, chcę
    przed lakiernikiem dać do piaskowania, niestety w baku przy mocowaniu do
    ramy jest pęknięcie, przez które sączy się mieszanka. Chcę to naprawić,
    myślałem o spawaniu, zrobić to przed czy po piaskowaniu ramy i innych
    elementów?
    pozdrawiam, Maciej

  • 2. Data: 2013-07-17 09:29:44
    Temat: Re: Spawanie baku przed czy po piaskowaniu?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-07-17 09:07, Iglo pisze:
> [...]
    > ramy jest pęknięcie, przez które sączy się mieszanka. Chcę to naprawić,
    > myślałem o spawaniu, zrobić to przed czy po piaskowaniu ramy i innych

    wyszlifowac i zlutowac lutem twardym, np. mosiadzem. I nia piaskowac
    zbiornika bo moze byc problem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-07-17 14:35:49
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > I nia piaskowac zbiornika bo moze byc problem.

    W sensie pognie sie?

    Inne pytanie okolozbiornikowe.
    W sieci duzo jest zdjec na ktorych pokazane jest jak tna uzywane zbiorniki i
    pozniej je spawaja tigiem zmieniajc ich ksztalt itd.

    Jak to robia od stony praktycznej? Zawsze mi mowili ze spawanie czy ciecie
    szlifiera blachy w ktorej byla benzyna bezpieczne nie jest.
    Podobno zalewaja to woda?

    pozdro
    Tmek

  • 4. Data: 2013-07-17 16:35:16
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 09:29:44 +0200, Kuczu napisał(a):

    > wyszlifowac i zlutowac lutem twardym, np. mosiadzem. I nia piaskowac
    > zbiornika bo moze byc problem.

    Chodzi o problem z tym lutem czy jeszcze jakaś pułapka?

  • 5. Data: 2013-07-17 19:03:54
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Iglo" napisał

    > Chodzi o problem z tym lutem czy jeszcze jakaś pułapka?

    Może Ci się zrobić durszlak ze zbiornika.

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2013-07-17 19:42:39
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 17 Jul 2013 19:03:54 +0200, Hinek napisał(a):

    > Użytkownik "Iglo" napisał

    > Może Ci się zrobić durszlak ze zbiornika.

    Ok, dzięki, cenna informacja, postaram się ręcznie go wyczyścić zatem przed
    lakierem.

  • 7. Data: 2013-07-17 20:02:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-07-17 16:35, Iglo pisze:

    > Chodzi o problem z tym lutem czy jeszcze jakaś pułapka?

    Kolega juz Ci odpowiedzial. Zabytkowy zbiornik po piaskowaniu moze juz
    nie przypominac zbiornika ani ksztaltem ani szczelnoscia.

  • 8. Data: 2013-07-18 23:03:19
    Od: "Kacper_Motor" <k...@o...pl>

    Witam.

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości

    > Kolega juz Ci odpowiedzial. Zabytkowy zbiornik po piaskowaniu moze juz nie
    > przypominac zbiornika ani ksztaltem ani szczelnoscia.

    Moim zdaniem lepiej wiedzieć przed malowaniem niż patrzeć później jak
    podnosi się lakier.
    Parę zbiorników wypiaskowałem, kilka luowałem (jak pisali przedmówcy twardy
    lut)
    Dobrze jest wyczyścić bak w środku (gwodździe papiaki i betoniarka)
    Na koniec proponuję farbę do wnętrz zbiorników (tworzy bardzo tawrdą i
    szczelną powłokę)

    Marcin Kasprzyk
    Sklep/Serwis Kacper-Motor
    Radzymińska 206
    Warszawa

  • 9. Data: 2013-07-19 00:01:10
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Kacper_Motor" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > Na koniec proponuję farbę do wnętrz zbiorników (tworzy bardzo tawrdą i
    > szczelną powłokę)

    Mozesz podac jakas sprawdzona?

    Tmek

  • 10. Data: 2013-07-19 09:27:04
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Tmek napisał(a):
    > Mozesz podac jakas sprawdzona?

    w larssie maja, cena jednak niezacheca, taniej idzie kupic kilka
    zbiornikow :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead