  • 31. Data: 2012-02-18 12:33:16
    Temat: Re: Gdzie kupować elementy pasywne??
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Mario <m...@...pl> napisał(a):
    > Ja się tam nie upieram przy jedynym słusznym sklepie. Kupuję tam gdzie
    > taniej albo tam gdzie mogę dostać. Z reguły i tak bardziej zróżnicowane
    > zamówienie rozkładam na dwa czy 3 sklepy. Opłaca się mimo dodatkowych
    > opłat za przesyłki. Czasami różnica w cenie 1 sztuki procka LPC1768 wynosi
    > 19 zł (między 51 zł TME a 32 zł RS-Comp.) Jak robię zakupy to mam otwarte
    > na raz okienka z 3 sklepów TME, Farnell, RS. Trochę to uciążliwe odkąd mam
    > tylko jeden monitor :)
    > Ale jak robię szybkie zakupy bo mi się coś pilnie potrzebne akurat
    > skończyło to zamawiam w TME.

    Akurat chodziło mi o to, że może opłacałoby się załatwić jednak ten VAT UE.
    Nie mam zamiaru promować jakiegoś dostawcy.
    Wiadomo, że nie ma jednego najlepszego sklepu. Farnell jest o tyle dobry, że
    ma bardzo bogatą ofertę i nieraz sensowne ceny. Czasem jednak bywa drogo, a
    dodatkowo może się trafić, że dana część jest w Newark i wtedy +100 PLN do
    kosztów przesyłki. Z TME też korzystam. A na bardzo szybkie zakupy wsiadam w
    metro i jadę na Wolumen :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 32. Data: 2012-02-18 13:08:20
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > wtedy +100 PLN do kosztów przesyłki. Z TME też korzystam. A na bardzo
    > szybkie zakupy wsiadam w metro i jadę na Wolumen :)

    Ja mam parę sklepów we Wrocławiu ale raczej nie maja w nich smd. Poza
    tym czas zmarnowany na dojazd :( Jak mogę poczekać na element do 9 rano
    to wolę zamówić przez net bez ruszania się z domu :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 33. Data: 2012-02-18 16:54:19
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Grzegorz Niemirowski napisał:

    > Dokładnie. Elfę pamiętam z końca lat 90-tych, można sobie było zamówić
    > za darmo fajny, gruby katalog. Niektórzy nawet próbowali te darmowe
    > katalogi sprzedawać :) A ceny właśnie były kosmiczne, zastanawiałem się,
    > kto tam kupuje. Widzę, że przez te kilkanaście lat nic się nie zmieniło :)

    Kto kupuje? Konstruktorzy na etapie tworzenia konstrukcji (sample to
    wydębisz albo i nie - nikt nie będzie ryzykował opóźnienia projektu dla
    oszczędzenia paru złotych) i serwisanci urządzeń produkcyjnych - jak
    przez awarię jednego kondensatora staje maszyna to cena tego
    kondensatora jest nieistotna.

    No i hobbyści - ci są w stanie dowolne pieniądze wydać, wiadomo -
    rozrywka kosztuje.

    --
    Darek

  • 34. Data: 2012-02-18 21:07:09
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 18/02/2012 11:06, Pawel "O'Pajak" wrote:

    > Powitanko,

    > Taniej niz tu?:
    > http://rcs-elektronik.com.pl/index.php?k35,kondensat
    ory-smd-0603

    O polowe.
    Np: 1759042 z Farnell kosztuje ?0.006 dla 100 sztuk. To daje ?0.6 => ~3PLN.
    Rolka kosztuje ?8.

    --
    Jerry1111

  • 35. Data: 2012-02-20 18:22:29
    Od: AK <a...@g...pl>

    rezystory/kondenstory SMD od 0603 wzwyz maja w dobrej cenie w Maritx-ie
    www.maritex.pl

    Pozdr
    AK

  • 36. Data: 2012-02-23 13:58:08