  • 1. Data: 2021-07-01 10:31:47
    Temat: Gdzie szukac czesci zawieszenia?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chcę poszukać części do naprawy przedniego zawieszenia w leciwym Focusie Mk I (m.in.
    skorodowane belka i wahacze dolne) - są jakieś
    zamienniki? Gdzie szukać (konkretni dostawcy)?

  • 2. Data: 2021-07-01 10:48:05
    Temat: Re: Gdzie szukac czesci zawieszenia?
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/07/2021 09:31, ąćęłńóśźż wrote:
    > Chcę poszukać części do naprawy przedniego zawieszenia w leciwym Focusie
    > Mk I (m.in. skorodowane belka i wahacze dolne) - są jakieś zamienniki?
    > Gdzie szukać (konkretni dostawcy)?

    na tvn turbo zawsze szukaja na otomoto/allegro/olx ;)

  • 3. Data: 2021-07-01 12:14:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mam na myśli jakich "producentów", czyli przykładowo czy warto/nie warto przykładowo
    wstawiać zamiennik Starlight lub Master-sport
    czy ktoś poleci jeszcze inną "markę".

    -----

  • 4. Data: 2021-07-01 12:23:32
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/07/2021 11:14, ąćęłńóśźż wrote:
    > Mam na myśli jakich "producentów", czyli przykładowo czy warto/nie warto
    > przykładowo wstawiać zamiennik Starlight lub Master-sport czy ktoś
    > poleci jeszcze inną "markę".
    >

    > -----

    Jak nie kupisz najtanszego z dostepnych zamiennikow, a naprawy dokonasz
    zgodnie ze sztuka to bedzie ok. Nie ma znaczenia czy producentem bedzie
    Dingdong czy Longhui, bo wszystkie i tak sa "Designed in the EU"

  • 5. Data: 2021-07-01 13:53:00
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jak nie kupisz najtanszego z dostepnych zamiennikow, a naprawy dokonasz
    > zgodnie ze sztuka to bedzie ok. Nie ma znaczenia czy producentem bedzie
    > Dingdong czy Longhui, bo wszystkie i tak sa "Designed in the EU"

    Zamienniki FAST a cokolwiek innego to przepaść w trwałości.

  • 6. Data: 2021-07-01 13:53:30
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zamienniki FAST a cokolwiek innego to przepaść w trwałości.
    na korzyść cokolwiek;)

  • 7. Data: 2021-07-01 22:54:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60dd7d74$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Chcę poszukać części do naprawy przedniego zawieszenia w leciwym
    > Focusie Mk I (m.in. skorodowane belka i wahacze dolne) - są jakieś
    > zamienniki? Gdzie szukać (konkretni dostawcy)?

    W sklepach są listy producentów

    https://e-autoparts.pl/delphi-tc2000-wahacz-zawiesze
    nie-kola-p-32013.html
    https://e-autoparts.pl/delphi-tc870-wahacz-zawieszen
    ie-kola-p-32014.html
    https://e-autoparts.pl/febi-15681-wahacz-zawieszenie
    -kola-p-78250.html

    --
    Piter

    #ZawszeGratem #SramNaEuro

    słowa których się boi najwiekszy nawet twardziel
    "to nagrzewnica"

  • 8. Data: 2021-07-02 02:52:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.07.2021 o 10:31, ąćęłńóśźż pisze:
    > Chcę poszukać części do naprawy przedniego zawieszenia w leciwym Focusie
    > Mk I (m.in. skorodowane belka i wahacze dolne) - są jakieś zamienniki?
    > Gdzie szukać (konkretni dostawcy)?

    Mam wszystkie dane na temat jaki Ciebie interesuje. Ponieważ odpowiesz w
    cytowaniu NAD moją odpowiedzią to Ci nie udostępnię :) Nie, że jestem
    złośliwy. Ty jesteś i to ty atakujesz odowiedzią :) Robisz to ZAWSZE na
    NNTP i z tego punktu dla mnie jesteś złośliwy jako pierwszy. No mercy :)
    Wiem, że nie zmienię twojego toku myślenia na lepszy. Musisz z nim żyć
    ale spodziewaj się ZAWSZE co najmniej 30% odpowiedzi z 100% userów news,
    nie odpowiada tobie z powodu swojej konsekwencji. Widocznie twoje
    widzimisię jest bardziej trendy niż otrzymanie wskazówki :)
    Bujaj się. Pa.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 9. Data: 2021-07-06 07:00:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 02.07.2021 02:52, LordBluzg(R) wrote:

> [...]
    > nie odpowiada tobie z powodu swojej konsekwencji. Widocznie twoje
    > widzimisię jest bardziej trendy niż otrzymanie wskazówki :)

    +1

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 10. Data: 2021-08-15 19:28:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:60de637d$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    user LordBluzg(R) pisze tak:

    > Mam wszystkie dane na temat jaki Ciebie interesuje.

    dobrze wiedzieć

    --
    Piter

    #ZawszeGratem