  • 1. Data: 2009-10-13 11:51:16
    Temat: GeForce GT220
    Od: "JL" <j...@o...pl>

    Na stronach Komputronika pojawiły sie karty graficzne
    na GeForce GT220(przykładowa specyfikacja poniżej)
    Czy ktos może wie, co to jest warte? Cena atrakcyjna!
    J.
    ==================
    Producent Gigabyte
    Gwarancja 2 lata

    typ złącza PCI-Express x16
    producent chipsetu nVidia
    model chipsetu GeForce GT 220
    liczba potoków renderujących (ROP) 48.00
    wielkość pamięci 1024.00 MB
    typ zastosowanej pamięci GDDR3 (128bit)
    taktowanie rdzenia 720.00 MHz
    taktowanie pamięci 1600.00 MHz
    szyna danych pamięci 128 bit
    kompatybilność z techn. współbieżności SLI
    rodzaje wyjść/wejść wyjście HDMI
    wyjście DVI
    wyjście D-Sub
    wsparcie dla HDCP tak
    wsparcie dla CUDA tak
    typ chłodzenia wentylator
    wersja opakowania produktu BOX
    obsługiwane standardy OpenGL 3.1
    OpenGL 3.0
    OpenGL 2.1
    OpenGL 2.0
    HDCP
    DirectX 9
    DirectX 10.1
    DirectX 10
    zaawansowane technologie Shader Model 4.1
    NVIDIA Quantum Effects
    NVIDIA PhysX Ready
    NVIDIA PureVideo
    NVIDIA CUDA
    NVIDIA GigaThread
    RAMDAC 400 MHz
    tuner tv nie
    low-profile nie

  • 2. Data: 2009-10-13 14:00:44
    Temat: Re: GeForce GT220
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "JL" <j...@o...pl> wrote in message news:hb1pjl$28g9$1@opal.icpnet.pl...
    > Na stronach Komputronika pojawiły sie karty graficzne
    > na GeForce GT220(przykładowa specyfikacja poniżej)
    > Czy ktos może wie, co to jest warte? Cena atrakcyjna!

    to 'odkrecone' 9600 GSO z 128 bitowa szyna pamieci
    kompletny low-end

  • 3. Data: 2009-10-13 14:03:46
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    tg wrote:
    > "JL" <j...@o...pl> wrote in message
    >
    > to 'odkrecone' 9600 GSO z 128 bitowa szyna pamieci
    > kompletny low-end

    I od tego odkrecenia aż dostało DX10.1?

    miab

  • 4. Data: 2009-10-13 14:32:52
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "miab" <m...@w...pl> wrote in message

    > I od tego odkrecenia aż dostało DX10.1?

    dobrze, zabraklo mi "wydajnosciowo" na poczatku

    jest tez wykonana w 40 a nie 65 nm itd. ale w praktyce jest to
    cos w bliskich okolicach 9500 gt za to kilkadziesiat zlotych
    drozsze

    twoim zdaniem to dx10.1 ma jakiekolwiek znaczenie praktyczne
    (w przypadku karty o tej wydajnosci)?

  • 5. Data: 2009-10-13 14:44:54
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "JL" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na stronach Komputronika pojawiły sie karty graficzne
    > na GeForce GT220(przykładowa specyfikacja poniżej)
    > Czy ktos może wie, co to jest warte? Cena atrakcyjna!
    > J.

    ot taka zapchajdziura dla mało wymagających graczy posiadających jeszcze
    kineskopowe monitory.
    Jeśli juz to tylko wersje wyposażone w GDDR3 są coś warte bo reszta to chłam
    do biura ale tam lepiej wziąć integrę.

  • 6. Data: 2009-10-13 16:12:59
    Od: "JL" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kineskopowe monitory.
    > Jeśli juz to tylko wersje wyposażone w GDDR3 są coś warte bo reszta to
    A jak to sie ma do GF7800 256MB RAM, bo taki posiadam?
    J.

  • 7. Data: 2009-10-13 16:40:23
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "JL" <j...@o...pl> wrote in message news:hb28uh$2qfs$1@opal.icpnet.pl...
    > A jak to sie ma do GF7800 256MB RAM, bo taki posiadam?

    http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gt-220,2
    445-12.html
    9600 gso za 249 to znacznie lepszy wybor

  • 8. Data: 2009-10-13 16:45:14
    Od: BrunoN Bluthgeld <b...@r...o2.pl>

    tg pisze:

    > to 'odkrecone' 9600 GSO z 128 bitowa szyna pamieci
    > kompletny low-end

    Totalnie gubię się już w tym, ile razy udało im się sprzedać to samo.

    --
    bujaj makaron do konserw - rzekl niesmialo rozpustny bosman, koneser
    szarf, do swej wedzonej szalupy. wieko kompozytu zatrzeszczalo

  • 9. Data: 2009-10-13 16:54:19
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    tg pisze:
> [...]
    >
    > jest tez wykonana w 40 a nie 65 nm itd. ale w praktyce jest to
    > cos w bliskich okolicach 9500 gt za to kilkadziesiat zlotych

    a to nie jest przypadkiem tak że ilośc pamięci rekompensuje przepustowośc szyny?

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 10. Data: 2009-10-13 16:58:46
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> wrote in message news:hb2bbr$e6a$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    dokladnie na odwrot, gdyby miala malo ale mogla szybko z niej
    korzystac to i owszem, co z tego ze ma duzo pamieci jezeli
    przeslanie do niej danych i wyciagniecie ich zajmuje duzo czasu

    pozatym - jezeli gra wymaga 1GB vramu to ten procesor jest o
    wiele za wolny zeby cokolwiek sensownego na ekranie zobaczyc