  • 1. Data: 2009-10-13 11:57:21
    Temat: notebook Lenovo R61i - gdzie?
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    gdzie mozna kupic takiego nowego i za ile? (lub ma ktos moze do
    sprzedania plyte glowna) lub uzywany.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-10-14 11:33:09
    Temat: Re: notebook Lenovo R61i - gdzie?
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    On 13 Paź, 13:57, a...@p...pl wrote:
    > czesc,
    >
    > gdzie mozna kupic takiego nowego i za ile? (lub ma ktos moze do
    > sprzedania plyte glowna) lub uzywany.
    >
    > --
    > ThinkXtra

    Witam kolego,

    Użytkuje aktualnie taki model. Posiada urwane mocowanie chassis
    tj.podstawki.
    Reszta w stanie idealnym.

    W kolejnym tygodniu jestem umówiony na wycenę naprawy.

    Gdybyś był zainteresowany to daj znać.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2009-10-14 11:33:30
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    I mój adres p...@n...pl

  • 4. Data: 2009-10-16 13:26:14
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    <a...@p...pl> wrote in message
    > czesc,
    >
    > gdzie mozna kupic takiego nowego i za ile? (lub ma ktos moze do
    > sprzedania plyte glowna) lub uzywany.

    ztcw nigdzie, po dlugim szukaniu znalazlem jedna z ostatnich sztuk
    8918-DMG w esc.pl ale to bylo w lutym, miesiac temu nie znalazlem
    juz zadnego r61i w zadnym sklepie

    allegro, ebay, acserwis.com.pl