  • 21. Data: 2024-04-19 17:34:05
    Temat: Re: Głośniki
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 19.04.2024 o 16:58, BGB pisze:

    > Ja mogę wyłączyć głosniki w głośniku. Jest wyłącznik;

    A zasilacz w gniazdu i prąd ciągnie. :-)
    Zasilanie z USB to najlepsza opcja jeśli kolumny nie
    potrzebują dużej mocy.
    A jeśli potrzebują to słuchający jest audiofilem i ma do
    nich normalny wzmacniacz stereo.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2024-04-20 20:22:11
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 19.04.2024 o 17:34, RadosławF pisze:

> [...]
    > Zasilanie z USB to najlepsza opcja jeśli kolumny nie
    > potrzebują dużej mocy.
    > A jeśli potrzebują to słuchający jest audiofilem i ma do

    Mogę sobie słuchać z wieży ale tylko radia.
    Mogę sobie słuchać z laptopa.
    Ale to nie to czego potrzebuję. Nie to brzmienie co zmoich padniętych
    glośników (albo ich kabla).

    --
    animka

  • 23. Data: 2024-04-20 20:22:21
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

  • 24. Data: 2024-04-20 22:17:03
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 20.04.2024 o 20:22, Animka pisze:

    > Mogę sobie słuchać z wieży ale tylko radia.

    Jakaś gówniana wieża czy masz za mało elementów?
    Podepnij jeszcze magnetofon, CD i adapter do winyli.

    > Mogę sobie słuchać z laptopa.

    Byle nie na wbudowanych głośnikach.

    > Ale to nie to czego potrzebuję. Nie to brzmienie co zmoich padniętych
    > glośników (albo ich kabla).

    Teraz wszyscy robią głośniki komputerowe zasilane z usb.
    Dla użytkownika wygoda a dla producenta oszczędność.
    Własne zasilacze mogą się trafić przy zestawach o mocy
    przekraczającej możliwości usb.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2024-04-22 00:14:06
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    W dniu 16.04.2024 o 08:22, Trybun pisze:

    > Ciężka sprawa, pozostają chyba używki gdzieś w komisie albo w
    > lombardzie, ew na serwisach handlujących starociami.

    Jaka "ciężka sprawa"?
    W poście z 14.kwietnia wkleiłem link do sklepu morele, gdzie listuje się
    około 20 propozycji, fabrycznie nowych głośników, na kablu, z własnym
    zasilaczem.
    Moc RMS 10-50 W, więc to już da się posłuchać, a nawet dowalić tak, że
    sąsiadowi będzie przeszkadzać.
    Ceny od 30 zł do 875 zł.

    Co wy macie z tym "nie ma"?
    Jak wejdziesz na OLX, Alledro czy ibej, to używek pewnie będzie tona!

    BGB znowu widzi tam same z bluetooth...
    Mnie się wyświetla "bluetooth = nie" ale nawet gdyby, to tak trudno
    samemu odfiltrować w menu sklepu, po lewej stronie?
    Nie wiem, może jak się otwiera wszystko na smarfonie, to potem widzi się
    świat do góry nogami i bez głośników.
    --
    Olek

  • 26. Data: 2024-04-22 19:38:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Ciężka sprawa, pozostają chyba używki gdzieś w komisie albo w
    > lombardzie, ew na serwisach handlujących starociami.

    Ty to masz dobrze w tej Rosji. W Peweksach możesz kupować.

    Głośniki kupiłam kiedyś w Optimusie. Optimusa już nie ma.

    Po śmietnikach nie chodzę :P

  • 27. Data: 2024-04-22 19:39:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 20.04.2024 o 22:17, RadosławF pisze:

    > Jakaś gówniana wieża czy masz za mało elementów?
    > Podepnij jeszcze magnetofon, CD i adapter do winyli.

    W wieży laser padnięty, zresztą już i tak wolę słuchać z komputera. Nie
    ma w niej niestety wejścia do USB, a to by było super, bo pięknie by grało.
    Wkładać i wyjmować zmienieć kasety magnetonowe też przeżytek.
    Mogę sobie słuchać z laptopa.

    > Byle nie na wbudowanych głośnikach.
    Dobrze gra , nie narzekam, ale go mocne głośniki to mocne głośniki.

    > Teraz wszyscy robią głośniki komputerowe zasilane z usb.
    > Dla użytkownika wygoda a dla producenta oszczędność.
    > Własne zasilacze mogą się trafić przy zestawach o mocy
    > przekraczającej możliwości usb.

    Nie wiem, nie testowalam i nawet mi się nie chce.

  • 28. Data: 2024-04-22 19:39:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 22.04.2024 o 00:14, Olek pisze:

> [...]
    > zasilaczem.
    > Moc RMS 10-50 W, więc to już da się posłuchać, a nawet dowalić tak, że

    Pokaż konkretny, bo ja nie widzialam.

    > Co wy macie z tym "nie ma"?
    > Jak wejdziesz na OLX, Alledro czy ibej, to używek pewnie będzie tona!

    Ale na USB czy bluetooth. Ja tam już przeglądałam. No i pewnie jakieś
    g....niane.
    Wielkie mi się nie zmieszczą z dwóch steom monitora na biurku.

  • 29. Data: 2024-04-23 17:29:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 30. Data: 2024-05-05 13:38:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Zasilanie z USB to najlepsza opcja jeśli kolumny nie
    > potrzebują dużej mocy.
    > A jeśli potrzebują to słuchający jest audiofilem i ma do

    Do tych głośników nie jest potrzebny wzmacniacz. Słuchałam z Windows
    Media Player, w którym można sobie m.in. ustawić muzykę jako akustyczną.

    --
    animka