  • 11. Data: 2011-12-13 08:00:26
    Temat: Re: Głowica termostatyczna.
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-12-13 08:27, Orzel pisze:

    > A masz zdjęcie tego plastikowego korka? wiem, że niektóre firmy na nich
    > się chwalą jak się nazywają

    Genialny jesteś:) Nosiłem ten korek, macałem, ale na to, żeby
    mu się lepiej przyjrzeć, to nie wpadłem:/

    Firma to Jan-K.
    Na allegro nic nie widzę, ale istnieje.

    Wygoglalem też coś takiego:
    http://www.varioterm.pl/Katalog_vario_lipiec.pdf (str 3)
    więc da się chyba znaleźć zamienniki.

    Wielkie dzięki za otwarcie oczu;)

    pzdr
    bartekltg

  • 12. Data: 2011-12-13 09:57:21
    Od: Orzel <r...@w...pl>

    W dniu 2011-12-13 09:00, bartekltg pisze:

    > Genialny jesteś:) Nosiłem ten korek, macałem, ale na to, żeby
    > mu się lepiej przyjrzeć, to nie wpadłem:/

> [...]

    Cieszę się, ze mogłem pomóc

    Pozdrawiam
    Orzeł