  • 11. Data: 2019-10-04 23:02:14
    Temat: Re: Gmail mnie nie kocha...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d97afac$0$514$6...@n...neostrada.pl

    > - Próba zmiany hasła innych kont (DK i DC) GMail na takie, które
    > niedawno było użyte dla tych kont zakończyła się niedowidzeniem,

    OE poprawił na 'niedowidzenie'? ;)

    + niedawno było użyte dla tych kont zakończyła się niepowodzeniem,

    Coś takiego:

    haslo --> haselko --> haslo

    IMO nie jest akceptowane przez GMail.

    -=-

    Dylemat ewentualnej zmiany hasła rozwiązał GMail -- hasło do
    DCB nie było zmieniane od '23 sty', więc prawdopodobnie od
    początku istnienia tego (DCB) konta, zatem prawdopodobnie
    nie w podaniu złego hasła tkwił problem sprzed ~8 godzin...

    I nie w złym haśle, i nie w braku dostępu do mniej bezpiecznych,
    gdyż dostęp ów został nadany (jak głosi info na belce telefonu)
    na wiele godzin przed nieudaną próbą logowania i do tej pory nie
    został przeze mnie nadany świadomie a teraz z logowaniem jest OK...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 12. Data: 2019-10-04 23:44:58
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    > a teraz z logowaniem jest OK

    Widzę, że się dobrze bawisz *sam*.

    No to nie będę Ci przeszkadzał...

  • 13. Data: 2019-10-05 00:49:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" qn7pcr$rlf$...@n...icm.edu.pl

    > Można ustawić pozostawianie na serwerze
    > i z każdego komputera pobrać sobie oddzielnie.

    Niby można, ale trzeba odróżniać m@ile odebrane przez
    wszystkie komputery od tych, które jeszcze któryś
    komputer nie odebrał, aby nie ściągać tych samych
    bez końca... Do takiego ściągania nadaje się IMAP,
    ale ja stawiam na POP. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 14. Data: 2019-10-05 05:28:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JaNus" 5d97bd59$0$17358$6...@n...neostrada.pl

    > No to nie będę Ci przeszkadzał...

    Trzymam za słowo. ;)

    -=-

    Ostateczny werdykt w sprawie DCB:

    - na krętym jest poprawne hasło, zatem wszystkie znaki
    wskazują na to, iż problem leżał poza moim zasięgiem, gdyż:

    - nie mogłem logować się via POP do DCB ani z pogodnego, ani
    z krętego (na pogodnym próbowałem kilku różnych m@ilerów)
    - około 06:27 przywędrował m@il informujący o odblokowaniu
    niebezpiecznych (co pozostało na telefonicznej belce
    powiadomień przez wiele godzin)
    - po tym m@ilu nie mogłem nadal logować się
    aż do ~16 godziny (może do ~15) na krętym
    (co pamiętam bardzo wyraźnie)
    - później mnie nie było ani przy krętym, ani przy
    pogodnym przez wiele godzin
    - ~21:30 godziny zalogowałem się z pogodnego
    - na krętym jest poprawne hasło
    - teraz zalogowałem się z krętego

    -=-

    W kilku minionych dniach odblokowywałem dostęp niebezpiecznych
    (bądź mniej bezpiecznych, czy jak to jest nazwane) kilkanaście
    razy, choć mam tylko 6 kont, z czego jedno nie sprawiało trudności,
    zatem coś z tym odblokowywaniem jest/było źle...

    -=-

    Teraz mam niezły bałagan... Mam masę różnych m@ilerów z ich
    bazami, różnie ściągnięte m@ile, rozsynchronizowane komputery...

    Sporo czasu straciłem...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 15. Data: 2019-10-14 23:33:30
    Temat: Re: Gmail mnie znów kocha...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d954ef8$0$17365$6...@n...neostrada.pl

    Gmail już mnie kocha, ale chciałbym wiedzieć, o co mu
    wówczas poszło -- straciłem sporo czasu i mam lekki bałagan.

    BTW czasu -- Auchan uruchamia masę samoobsługowych kas,
    automaty drukują faktury z paragonów i ślą te faktury
    m@ilem... Po prostu bosko! Ludzkość jedynie dogląda
    interesu...

    Koszule w Lidlu strasznie drogie -- ~dwakroć droższe
    niż w Auchan, czyli prawie po 10 pln za bawełnianą
    sztukę... [niby sztuka musi być droga, ale żeby aż
    tak droga?...]

    --