  • 1. Data: 2011-07-19 15:47:43
    Temat: Gniazdo zapalniczki - jakie?
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    Powitac,

    poszukuje gniazda zapalniczki, przeczytalem troche lektury, ale ze
    elektryk ze mnie zaden to przychodze po porade. Znalazlem cos takiego:
    http://allegro.pl/wodoodporne-gniazdo-zapalniczki-z-
    przekaznikiem-i1710733590.html

    Czy ten zestaw posiada wszystko, czego potrzebuje, zeby zamontowac
    gniazdo w Hondzie VFR V-TEC (tak, aby ani po jednej ani po drugiej
    stronie nic nie spalic)? Podłączać zamierzam do akumulatora.

    Pozdrawiam,
    Contravene
    VFR V-TEC

  • 2. Data: 2011-07-19 16:02:50
    Temat: Re: Gniazdo zapalniczki - jakie?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Contravene" napisał w wiadomości grup
    5g2000yqf.googlegroups.com...

[...]

    =========

    Wygląda jak totalny przerost formy nad treścią. Weź najtańsze gniazdko za 5
    zł, zamontuj gdzieś pod kanapą i tyle. Może być z jakimś bezpiecznikiem dla
    spokojności.

  • 3. Data: 2011-07-19 16:11:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-19 18:02, Marcin N pisze:

    > Wygląda jak totalny przerost formy nad treścią. Weź najtańsze gniazdko
    > za 5 zł, zamontuj gdzieś pod kanapą i tyle. Może być z jakimś
    > bezpiecznikiem dla spokojności.

    I pozniej zeby podpiac nawigacje to bedzie ciagnal druta przez pol
    motora ? Nima co se dupy szklem podcierac, przekaznik musi byc - zeby mu
    ktos nie rozladowal akku gdy moto bedzie stalo luzem (mozna zalatwic
    przelacznikiem ukrytym pod siedzeniem czy w innym miejscu, ale to troche
    upierdliwe (aczkolwiek bywa przydatne). Przekaznik prad niech sobie
    bierze np ze swiatel, wlaczasz swiatla to sie pojawia napiecie w gniazdku.
    A czy kupi to czy jakies inne gniazdo to sprawa wtorna.

    pozdr
    newrom
    PS. brak bezpiecznika przy gniazdku zapalniczki to totalny debilizm.
    --
    Estrella - do sprzedania
    RD07 - dożywocie.

  • 4. Data: 2011-07-19 16:11:44
    Temat: Odp: Gniazdo zapalniczki - jakie?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:j049rb$icc$...@n...onet.pl...
    > Wygląda jak totalny przerost formy nad treścią. Weź najtańsze gniazdko za
    > 5 zł, zamontuj gdzieś pod kanapą

    Jak chce mieć na kierownicy, to niekoniecznie.
    Jak kanapy nie ściąga się zbyt łatwo, to również.
    A jak na wierzchu, to nie pod akumulator,
    tylko tam, gdzie pojawia się napięcie
    po przekręceniu kluczyka.
    --
    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2011-07-19 16:29:48
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 19 Jul 2011 18:11:36 +0200, Roman Niewiarowski
    <n...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > A czy kupi to czy jakies inne gniazdo to sprawa wtorna.

    Może jeszcze darować sobie zasilacz zapalniczka-USB i
    zamontować od razu gniazdo USB. ;-)

    http://www.webbikeworld.com/r4/waterproof-motorcycle
    -usb-port/

    Tylko w Polsce czy w innym Hong-Kongu jakoś nigdzie tego
    nie znalazłem :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 6. Data: 2011-07-19 16:41:00
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    Dzieki za wszystkie odpowiedzi,

    chcialbym jednak miec gniazdko na kierownicy: latwiej bedzie podlaczyc
    nawigacje, a o to sie w moim przypadku cala sprawa rozbija.
    Faktycznie, podlaczenie gniazdka bezposrednio do akumulatora nie jest
    najszczesliwszym pomyslem. Znajde miejsce, gdzie prad pojawia sie po
    wlaczeniu zaplonu.
    Rowniez zauwazylem, ze w podlinkowanym przeze mnie zestawie (ktory
    wedlug opisu aukcji powinien byc kompletny) nie ma bezpiecznika. Da
    sie to w latwy sposob pominac? Lutowac potrafie, ale nie do konca sie
    znam na tych plusach/minusach :)

    Dziekuje i pozdrawiam,
    Contravene
    VFR V-TEC

  • 7. Data: 2011-07-19 17:00:50
    Od: "Robert T." <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Contravene" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    > Rowniez zauwazylem, ze w podlinkowanym przeze mnie zestawie (ktory
    > wedlug opisu aukcji powinien byc kompletny) nie ma bezpiecznika.

    Moim zdaniem tam jest bezpiecznik - to male czarne na samym dole na srodku
    zdjecia.
    Ja kupilem samo gniazdko i jest super, wtyczka wchodzi dosyc scisle i na
    wybojach nie wypada.
    A te gniazdka po 5 pln to jedno wielkie gówno i szkoda na to kasy.

    --
    Pozdr. Robert. T.
    ZR-7 00'

  • 8. Data: 2011-07-19 17:40:09
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 19 - 07 - 2011 (wtorek) o godzinie 18:41, Contravene napisał(a):

> [...]
    > wedlug opisu aukcji powinien byc kompletny) nie ma bezpiecznika. Da
    > sie to w latwy sposob pominac? Lutowac potrafie, ale nie do konca sie

    Tak jak zauważył Robert T., jest tam bezpiecznik (ta czarna skrzyneczka).
    Kupiłem dokładnie takie gniazdo (zresztą w tym samym sklepie) jakiś miesiąc
    temu, zainstalowałem i póki co nie mam powodów do narzekań. Gniazdo jest
    solidne, kabla sporo, czytelna i przejrzysta instrukcja instalacji.

    Zastanowiłbym się tylko, gdzie podpiąć przekaźnik. Ja podłączyłem do
    świateł i nie do końca jestem z tego zadowolony - w trakcie jazdy jest OK,
    ale żeby podłączyć się z GPS-em na postoju, trzeba trzymać motocykl na
    światłach - niby drobiazg, ale czasem mnie to irytuje.

    --
    Yorick
    LS 650

  • 9. Data: 2011-07-19 18:07:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-19 19:40, Yorick pisze:

> [...]
    > ale żeby podłączyć się z GPS-em na postoju, trzeba trzymać motocykl na
    > światłach - niby drobiazg, ale czasem mnie to irytuje.

    To trzeba przekaznik wysterowac plusem tylnej lampy pozycyjnej. Wtedy
    wystarczy wlaczyc postojowki aby pojawilo sie napiecie na gniazdku.
    Kazdy motocykl ma mozliwosc wlaczenia postojowek i wyjecia kluczyka.
    Mozna tez wysterowac ze stacyjki ale wtedy aby podac napiecie trzeba
    miec kluczyk w stacyjce a to nie zawsze jest wskazane.
    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 10. Data: 2011-07-19 18:09:28
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "Contravene" <c...@i...pl> napisal w wiadomosci grup
    1g2000vbb.googlegroups.com...
    > chcialbym jednak miec gniazdko na kierownicy: latwiej bedzie podlaczyc
    > nawigacje, a o to sie w moim przypadku cala sprawa rozbija.

    Tak myslalem :-)
    Jest jeszcze jedna ewentualnosc
    - jesli tylko do nawigacji, a jeszcze jej nie kupiles,
    to omawiany tu Lark 35AT gniazdka nie potrzebuje ;-)

    Pzdr

    JKK