  • 1. Data: 2009-07-04 17:09:30
    Temat: Google Maps
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    Witam!

    Czy komuś udało się uzyskać w Google Maps
    informację na temat ruchu?
    W wersji 3 Google Maps taka funkcja istnieje,
    można ją włączać i wyłączać, jednak do tej pory
    ani razu nie udało mi się zauważyć by działała.
    Sprawdzałam w Warszawie.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2009-07-04 18:31:43
    Temat: Re: Google Maps
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Ewa pisze:

    > Czy komuś udało się uzyskać w Google Maps
    > informację na temat ruchu?

    Nie. Za każdym razem - Brak informacji drogowych.
    W ogóle nie wiem co by miała oznaczać ta funkcja.

    PS.
    Widzę że kupiłaś fajny telefonik i teraz będzie duużo pytań ;)

    --
    pzdr, Piotr M

  • 3. Data: 2009-07-04 18:50:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 04 Jul 2009 20:31:43 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Nie. Za każdym razem - Brak informacji drogowych.
    > W ogóle nie wiem co by miała oznaczać ta funkcja.

    Proste, w cywilizowanych krajach podaje informacje o korkach

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 4. Data: 2009-07-04 20:12:11
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    > Nie. Za każdym razem - Brak informacji drogowych. W ogóle nie wiem co by
    > miała oznaczać ta funkcja.

    LOL :-)
    Zobacz sobie http://bit.ly/bcfg0

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-07-04 20:50:21
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Olgierd pisze:

    > LOL :-)
    > Zobacz sobie http://bit.ly/bcfg0

    Kurcze, no faktycznie, fajna sprawa.
    BTW, ktoś używa Google Maps do poruszania się samochodem? To
    w jakich przypadkach (w praktyce oczywiście) takie info o
    ruchu się przyda?

    --
    pzdr, Piotr M

  • 6. Data: 2009-07-04 20:57:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 04 Jul 2009 22:50:21 +0200, Piotr M napisał(a):

    > Kurcze, no faktycznie, fajna sprawa.
    > BTW, ktoś używa Google Maps do poruszania się samochodem? To w jakich
    > przypadkach (w praktyce oczywiście) takie info o ruchu się przyda?

    Mniemam, że w Polsce na to pytanie nie dostaniesz odpowiedzi. Ale spytaj
    kogoś z Londynu już.

  • 7. Data: 2009-07-04 20:59:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 04 Jul 2009 22:50:21 +0200, Piotr M napisał(a):

    > BTW, ktoś używa Google Maps do poruszania się samochodem? To
    > w jakich przypadkach (w praktyce oczywiście) takie info o
    > ruchu się przyda?

    Włącz sobie kiedykolwiek podczas jazdy samochodem, żeby tylko pokazywało ci
    pozycję - i zobacz po ilu kilometrach ci się znudzi wciskanie "spróbuj
    ponownie"

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 8. Data: 2009-07-05 03:57:13
    Od: "Ewa" <n...@z...com>

    > Mniemam, że w Polsce na to pytanie nie dostaniesz odpowiedzi. Ale spytaj
    > kogoś z Londynu już.

    Wystarczy w http://mapy.google.pl wpisywać nazwy różnych miast
    żeby się zorientować, że np. w Londynie i Paryżu jest podawana
    informacja o ruchu, a w Berlinie i Helsinkach nie.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 9. Data: 2009-07-05 07:44:32
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 5 Lip, 05:57, "Ewa" <n...@z...com> wrote:

> [...]
    > żeby się zorientować, że np. w Londynie i Paryżu jest podawana
    > informacja o ruchu, a w Berlinie i Helsinkach nie.

    Przypuszczalnie Google Maps korzysta w darmowych informacji o ruchu. W
    jednych krajach jest - poza komercyjnymi - również usługa darmowa TCM,
    w innych takiej brak. W Polsce jak wiemy nie ma jednej, ani drugiej.

    Co do korzystania z takiej informacji w GM - nie trzeba ciągle wciskać
    i się bawić, wystarczy luknąć na mapę przed wyjazdem i ominąć taką
    drogę w trakcie jazdy (lub nawigacji).
    Pozdr. - J
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 10. Data: 2009-07-05 18:56:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Włącz sobie kiedykolwiek podczas jazdy samochodem, żeby tylko pokazywało ci
    > pozycję - i zobacz po ilu kilometrach ci się znudzi wciskanie "spróbuj
    > ponownie"

    To na WM tak slabo dziala ? U mnie na Androidzie dziala swietnie i
    dokladnie. Trzyma sie drog i mapy precyzyjnie. Wyrzuc swojego WMa.