  • 1. Data: 2010-02-24 09:30:28
    Temat: Gorm
    Od: Dsue <d...@n...pl>

    Właśnie uruchomiłem program gorm pod ubuntu, i wiedziałem że gnustep ma
    swoje korzenie w nextstepie to protoplasty świetnego moim zdaniem XCode
    nie spodziewałem się zobaczyć. Szkoda że nikt nie rozwija tego narzędzia
    - w OSX wyrosło na bardzo "przyjazne" narzędzie dla programistów. Jeśli
    ktoś nie wie o czym piszę to tutaj jest prosta prezentacja:

    http://www.youtube.com/watch?v=pReuTG_w-ME

    Brakuje mi takiego narzędzia w moim ubuntu, zwłaszcza zorientowanego na
    gtk. No, i lubię Objective C chociaż to rzadkość raczej :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-24 20:05:42
    Temat: Re: Gorm
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 10:30:28 +0100, Dsue napisał(a):
    > No, i lubię Objective C chociaż to rzadkość raczej :)

    Nie na Macu ;-)

    Waldek