  • 1. Data: 2010-02-24 06:22:00
    Temat: W czym to zrobić
    Od: Kazimierz <k...@n...pl>

    Witam,

    szukam jakiegoś narzędzia do tworzenia bardzo prostych programików,
    które jednocześnie wizualnie prezentowałyby się bardzo ładnie i tworzyło
    plik wykonywalny. Chodzi ogólnie o to żeby wcisnąć przycisk, policzyć
    cośtam i wyświetlić wynik najłatwiej jak się da.
    Myślałem o flashu ale jest to bardzo drogie narzędzie...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-24 06:42:18
    Temat: Re: W czym to zrobić
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 07:22:00 +0100, Kazimierz napisał(a):

> [...]
    > cośtam i wyświetlić wynik najłatwiej jak się da.
    > Myślałem o flashu ale jest to bardzo drogie narzędzie...

    Proponuje darmowy VS - jezyk do wyboru przez Ciebie.

  • 3. Data: 2010-02-24 08:20:21
    Od: Kazimierz <k...@n...pl>

    Jacek pisze:

    > Proponuje darmowy VS - jezyk do wyboru przez Ciebie.

    A i owszem, osobiście używam ale bardziej chodzi mi o wygląd programu
    wynikowego. Kontrolki windows są trochę toporne zwłaszcza na systemach
    starszych od visty. Mi raczej chodzi o coś takiego co będzie wyglądało
    jak aplikacja webowa albo flaszowata. Ewentualnie skórki ale to też
    zazwyczaj rozwiąznia płatne...

  • 4. Data: 2010-02-24 08:45:37
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Kazimierz pisze:

> [...]
    > starszych od visty. Mi raczej chodzi o coś takiego co będzie wyglądało
    > jak aplikacja webowa albo flaszowata. Ewentualnie skórki ale to też

    A Silver od MS(nie wiem, mądrze się)

  • 5. Data: 2010-02-24 09:29:45
    Od: WRonX <w...@-...wronx.net>

    Kazimierz pisze:

> [...]
    > starszych od visty. Mi raczej chodzi o coś takiego co będzie wyglądało
    > jak aplikacja webowa albo flaszowata. Ewentualnie skórki ale to też

    http://www.codeproject.com/KB/buttons/aquabutton.asp
    x ?

    Zawsze mozesz wrzucic obrazki i obsluzyc zdarzenia przez ich podmiane
    (hover, click etc.)

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]
    [= GCS/CC d->++ s+:- a- C++++$ U P>++ L+ !E W+++$ N++(+++) =]

  • 6. Data: 2010-02-24 10:29:57
    Od: "GrzybSon" <m...@k...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyświetlić wynik najłatwiej jak się da.
    > Myślałem o flashu ale jest to bardzo drogie narzędzie...

    Proponuję VS + Ribbona.

    --
    Pozdro,
    Maćko

  • 7. Data: 2010-02-24 10:59:25
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Quandoque bonus dormitat Kazimierz...
> [...]
    > cośtam i wyświetlić wynik najłatwiej jak się da.
    > Myślałem o flashu ale jest to bardzo drogie narzędzie...

    Napisz to w JSExt (tzn. w javaskrypcie wykorzystując JSExt jako GUI.
    Uruchomisz w dowolnej przeglądarce) albo w Adobe Air...

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ 30-35 a woman is like India & Japan, very hot wise and beautiful.

  • 8. Data: 2010-02-25 06:16:40
    Od: lolo <n...@n...com>

    > Myślałem o flashu ale jest to bardzo drogie narzędzie...

    tak samo można napisać, że Adobe Acrobat (nie reader) jest drogi - czy
    to oznacza, że nie da się tanio/za free tworzyć pdf'ów ?

    swf'a utworzysz w miarę tanio i po polsku tym: http://www.flashdesigner.pl/

    przerobienie swf'a na exe to też kwestia wpisania tych skrótów (plus ew.
    "free") w google'a

  • 9. Data: 2010-02-25 18:14:55
    Od: Kazimierz <k...@n...pl>

    lolo pisze:

> [...]
    >
    > przerobienie swf'a na exe to też kwestia wpisania tych skrótów (plus ew.

    słusznie, tego progamu akurat nie znałem... zreszta javascipt z adobe
    air tez dobrze dziala.
    dzieki wszytkim za sugestie :)

    pozdrawiam
    kazik

  • 10. Data: 2010-03-05 07:29:56
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

> [...]
    > aplikacja webowa albo flaszowata. Ewentualnie skórki ale to też zazwyczaj

    No to może... VS i stwórz projekt WPF a nie WinForms. Równie łatwo,
    nowocześnie, bardziej elegancko i da Ci wstęp do Silverlight gdybyś w
    przyszłości pragnął iść w stronę aplikacji webowych.