  • 1. Data: 2009-11-11 09:50:31
    Temat: Gowniana telewizja n i moderowane forum
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Banuja konto za jakiekolwiec uwagi krytyczne, zamieszczam wiec pochwale tej
    gownianej telewizji tutaj, ku przestrodze:

    "Zamowilem w srode (2 umowy), przyszlo potwierdzenie, w piatek zadzwonilem
    zapytac, gdzie przesylka, okazalo sie, ze system odrzucil - tez obie.
    Oczywiscie zadnego infa o tym do mnie na e-mail. Napisalem zazalenie, to sie
    pochwalili, ze za drugim razem system (przez konsultanta) przyjal. BRAWO
    telewizja nowej generacji n! Korespondowalem sobie w celu wyduszenia z nich
    jakiegos zadoscuczynienia za brak kompetencji, oczywiscie nic nie maja, a
    dzisiaj info, ze czas realizacji przedluzyl sie do 10 dni, to dla mnie
    pewnie 10+3.
    To teraz kurier pocaluje klamke, w czwartek biore Cyfre ktora i tak mialem
    kiedys wyprobowac, sprobuje teraz. Moze przez rok n poradzi sobie z
    multiroomem, chociaz watpie, bo to tez ich przerasta.
    Ciekawe co odpisza udzielalacy sie aktywnie na tym cenzurowanym forum
    pracownicy n-ki? Pewnie znowu dostane bana a mail do kosza?"

    No i ban i mail do kosza, barany cholerne!

    Pozdrawiam
    alacak

  • 2. Data: 2009-11-11 10:00:15
    Temat: Re: Gowniana telewizja n i moderowane forum
    Od: Alias Awatar <a...@a...eu>

    alacak pisze:
> [...]
    > pracownicy n-ki? Pewnie znowu dostane bana a mail do kosza?"
    >
    > No i ban i mail do kosza, barany cholerne!

    Brawo N!!! widzę, że wasz system odrzucania trefnych klientów
    działa należycie :)

    AA

  • 3. Data: 2009-11-11 11:51:22
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Alias Awatar" <a...@a...eu> napisał w wiadomości grup

    > Brawo N!!! widzę, że wasz system odrzucania trefnych klientów
    > działa należycie :)

    System? Chyba ten sam ktory przyjmuje zamowienia :) Smiech na sali, ich
    umiejetnosci czy to w kwestii obslugi klienta, wprowadzenia multiroomu czy
    dania BAN'a sa podobne - zalosne...
    Sam ich sprowokowalem i prosilem o BAN'a. Dostalem, wszedlem 2 raz i moge
    wejsc trzeci, ale po co - chyba z 10 gogusiow tam siedzi i monitoruje
    wszelkie nieprzychylne komenty -szkoda mojego czasu.

    Pozdrawiam
    alacak