  • 1. Data: 2011-10-17 16:38:16
    Temat: Granice plagiatu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,36743,10480023,Sp
    rawa_dla_sadu__Czy_zdjecie_slubne_moze_byc_plagiatem
    .html

    Hm, to w koncu wolno fotografowac modelke przy scianie, albo na
    krzesle ?

    J.

  • 2. Data: 2011-10-17 17:22:44
    Temat: Re: Granice plagiatu
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,36743,10480023,Sp
    rawa_dla_sadu__Czy_zdjecie_slubne_moze_byc_plagiatem
    .html

    > Hm, to w koncu wolno fotografowac modelke przy scianie, albo na krzesle ?

    Hm, czy zawsze tylko piszesz na grupę, a może czasami ją czytasz?

    Piotr

  • 3. Data: 2011-10-17 17:29:39
    Od: oyster <m...@g...com>

    Użytkownik - J.F napisał:

> [...]
    .html

    > Hm, to w koncu wolno fotografowac modelke przy scianie, albo na krzesle ?

    Było!
    --
    Wszędzie wieczność zębami kłapie.

  • 4. Data: 2011-10-17 21:21:33
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-10-17 18:38, J.F pisze:

    > http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,36743,10480023,Sp
    rawa_dla_sadu__Czy_zdjecie_slubne_moze_byc_plagiatem
    .html

    > Hm, to w koncu wolno fotografowac modelke przy scianie, albo na krzesle ?

    A wolno w ogóle fotografować? Przecież fotografując otwierasz migawkę -
    a ktoś już wcześniej wykonał przed tobą tę czynność - w związku z tym
    popełniasz plagiat...
    Może idąc dalej za ciosem uznać, że zdjęcie z rozmytym wskutek małej
    głębi ostrości tłem też jest czyimś autorskim pomysłem i nie wolno
    takich wykonywać? I tak dalej - można radośnie podążać w kierunku absurdu...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 5. Data: 2011-10-18 05:21:53
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Okt., 18:38, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    rawa_dla_sadu__Cz...

    > Hm, to w koncu wolno fotografowac modelke przy scianie, albo na

    w muzyce sprawa jest jasno rozwiazana.
    mozna wykonywac publicznie cudze utwory ( samodzielnie grac) o ile
    poda sie autora utworu , tytul.
    Ostatecznie ktos wymyslil melodie.
    Nie widze problemu aby zastosowac podobna regulacje w fotografii. W
    przypadku upublicznienia mozna podac autora pomyslu : np "pomysl :
    XY . fot. ZV".

    Nie zdziwilbym sie gdyby sad tutaj zastosowal podobna w duchu
    regulacje.
    Moim zdaniem autor zdjecia ma spore szanse na wygranie sprawy.