  • 1. Data: 2020-01-27 14:38:47
    Temat: Gratownik
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ktoś miał to w ręce i używał?
    Ma służyć do usuwania zadziorów po cięciu profili aluminiowych.
    Na allegro zatrzęsienie, ale co wybrać?

    Robert

  • 2. Data: 2020-01-27 18:35:39
    Od: 4...@g...com

    Zależy czym cięte. Jak piłą to pilnik a nie gratownik.

  • 3. Data: 2020-01-27 21:07:39
    Temat: Re: Gratownik
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 18:35, 4...@g...com pisze:
    > Zależy czym cięte. Jak piłą to pilnik a nie gratownik.

    Myślałem, że gratownikiem szybciej i wygodniej. Cięte piłą, ale tępą i
    nie do alu. Ale na to nie mam wpływu.

    Robert

  • 4. Data: 2020-01-27 23:00:12
    Od: 4...@g...com

    Kup za 15 żyli na Allegro i będziesz wiedział.

  • 5. Data: 2020-01-27 23:22:02
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Myślałem, że gratownikiem szybciej i wygodniej. Cięte piłą, ale tępą i
    > nie do alu. Ale na to nie mam wpływu.

    Tu masz przegląd rozmaitych gratowników w działaniu.

    https://youtu.be/M7xzXdhDxDc

    WM

  • 6. Data: 2020-01-28 10:42:57
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2020-01-27 o 23:22, WM pisze:

    Ale na to nie mam wpływu.

    > Tu masz przegląd rozmaitych gratowników w działaniu.
    >
    > https://youtu.be/M7xzXdhDxDc

    Coś chyba nie tak z linkiem. Bo tylko jeden gratownik był zaprezentowany.

  • 7. Data: 2020-01-28 11:22:14
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-28 o 10:42, robot pisze:

    > Coś chyba nie tak z linkiem. Bo tylko jeden gratownik był zaprezentowany.

    Faktycznie coś było nie tak z pobieraniem adresu.

    Tu jest właściwy adres zestawu filmików.

    https://www.youtube.com/watch?v=M7xzXdhDxDc&list=PLd
    WBPOuE-nOwz78UEeMTPR-Z_kHypkw9C

    Gratownik jest do krawędzi, a skrobak do płaszczyzn.

    WM

  • 8. Data: 2020-01-28 16:31:10
    Od: robot <a...@o...pl>

    Może się przyda: https://youtu.be/_tONNrgRcr0