  • 1. Data: 2012-05-02 01:59:35
    Temat: Grupa szmelcwagena
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Dostałem jako zastępcze paska 2011 (~80kkm), dwa dni i silnik się
    uruchomić nie dał. Dali mi Leona 2011 (~110kkm), po 3 godzinach wyspała
    się turbina. Dostałem Octavie 2010 (137kkm), dwa dni i klima siadła (z
    piskiem), po chwili zacząłem słyszeć łożysko na sprzęgle. Dostałem druga
    Octavię 2010 (102kkm), jak na razie jeden dzień przejeździła, ale czekam
    co pierdolnie jutro, albo pojutrze. Ja rozumiem, że to auta zastępcze,
    wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę
    za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże.

  • 2. Data: 2012-05-02 03:45:29
    Temat: Re: Grupa szmelcwagena
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2012-05-02 01:59, anacron pisze:
> [...]
    > wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę
    > za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże.

    tak byc nie moze.
    wal do komendanta, niech sie tym zajmie.

  • 3. Data: 2012-05-02 07:30:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-05-2012 03:45, marcin pisze:
    > tak byc nie moze.
    > wal do komendanta, niech sie tym zajmie.

    Komendanta Metylińskiego?? :)

    --
    Pozdr.

  • 4. Data: 2012-05-02 08:13:01
    Od: tryton <d...@o...pl>

> [...]
    > wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę
    > za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże.

    no to ładnie zarzynasz samochody

  • 5. Data: 2012-05-02 08:15:15
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-02 08:13, tryton pisze:

    > no to ładnie zarzynasz samochody

    Oj tam, od razu ja. Jak niby zarznąłem np. klimę? :)

  • 6. Data: 2012-05-02 08:16:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-02 03:45, marcin pisze:

    > tak byc nie moze.
    > wal do komendanta, niech sie tym zajmie.

    A co ma jakiś komendant do jakości tych samochodów?

  • 7. Data: 2012-05-02 08:44:46
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wielu kierowców, pewnie co drugi wstawia im ile może, ale jednak trochę
    > za dużo tych usterek, tym bardziej, że auta jednak dość świeże.

    Stary, a czego Ty sie spodziewales? Przeciez to najwieksze szmelce jakie
    jeżdzą po drogach.
    Szkoda że naród taki głupi i zapatrzony, no ale dzięki temu inne prawdziwe
    marki są tańsze ;)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 8. Data: 2012-05-02 08:56:20
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-02 08:44, news-gazeta pisze:
> [...]
    > jeżdzą po drogach.
    > Szkoda że naród taki głupi i zapatrzony, no ale dzięki temu inne

    Ale te Octavie to chwalą sobie raczej. Audio jakieś średnie,
    przynajmniej na głośnikach oszczędzali. W środku chamskie plastiki jak w
    Ładzie, ale nawet ładnie to wygląda, tylko, że w dotyku niemiłe. Jednak
    spodziewałem się większej trwałości. We firmie mamy Aurisy i Ceed'y jako
    flotę i te mają też co chwile innego kierowcę, niektóre już po 200 kkm
    wykręcone i jakoś to jeździ i się nie psuje. A i nie ma popielniczki, co
    mnie rozbawiło niesamowicie. Po 300km bolą trochę plecy zarówno w pasku
    jak i octavi. Wszędzie niby te same TDI, ale osobiście miałem wrażenie,
    że w pasku jakoś kulturalniej te TDI pracuje, ale to może tylko moje
    złudzenie.

  • 9. Data: 2012-05-02 09:11:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 02 May 2012 08:56:20 +0200, anacron

    > A i nie ma popielniczki, co
    > mnie rozbawiło niesamowicie.

    Trzeba sobie dokupić, i z tego co wiem mało to nie kosztuje.
    Dlatego widocznie tyle petów za okno leci.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl

  • 10. Data: 2012-05-02 09:13:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

> [...]

    > jak i octavi. Wszędzie niby te same TDI, ale osobiście miałem wrażenie,
    > że w pasku jakoś kulturalniej te TDI pracuje, ale to może tylko moje

    Aha, no i nie porwónuj Octavii do Passata. Odpowiednikiem Skody do VW
    Passata jest Superb. Octavia to VW Golf. Stąd zapewne Twoje wrażenie jest
    dobre, Passat jest z pewnością lepiej wyciszony.

    --
    Pozdor Myjk
    http://rejestratory-trasy.pl