  • 1. Data: 2010-12-09 20:03:33
    Temat: Gula mi urosla :-( - A4 Krakow-Slask
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    Co prawda 2x w zyciu jechalem A4 krakow-katowice ale gula mi rosnie i
    tzw wkurw jak to czytam:

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,72739,8791290,N
    a_podwyzki_oplat_na_A4_nawet_minister_nie_pomoze.htm

    "Ministerstwo Infrastruktury nie zgodzi się na podwyżkę cen na
    autostradzie A4 z Katowic do Krakowa. Ale kierowcy i tak zapłacą więcej,
    bo Stalexport Autostrada Małopolska nie musi się tym sprzeciwem przejmować.

    Pod koniec listopada - o czym pisaliśmy w "Gazecie" - Stalexport wysłał
    do Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad pismo sygnalizujące
    możliwość podniesienia opłat za przejazd. Za przejazd 61-kilometrowym
    odcinkiem A4 z Katowic do Krakowa zamiast dotychczasowych 16 zł
    mielibyśmy płacić nawet 20 zł! Byłaby to kolejna już podwyżka, bo w
    grudniu zeszłego roku bilety podrożały z 13 do 16 zł [...]"

    To sa jakies jaja :-(
    We wloszech 5 EUR sie placi ale za 100km i po gorach a nie 60km po
    plaskim z remontami :-(

    Niby powinienem miec to w dupie, nie korzystam z tej drogi, ba, rzadko
    korzystam z polskich drog, ale siedze wkurwiony przed monitorem, jak sie
    moich rodakow traktuje.

    A menda jebana (nie umiem inaczej), czyli Wasacz, najpierw podpisal taka
    (bardzo niekorzystna dla kierowcow) umowe ze StalExportem jako minister
    gospodarki a obecnie.... jest prezesem tej firmy.
    Cos jak Schröder z gazociagiem polnocnym.
    Tylko przynajmniej Schröder dobrze chcial dla swoich rodakow, a Wasacz...

    Gdybym byl premierem to bym zbudowal rownolegla droge.
    Wiem, ze w umowie jest cos napisane o tym, ze panstwo nie bedzie robic
    konkurencji tej drodze ale wierze w talent prawniczy i kruczki, tak zeby
    mozna by z np: drogi nr 79 (z grubsza rownolegla do A4) zrobic
    jednopasmowke bezkolizyjna i niech stalexport spada na drzewo z kurwa
    Wasaczem.

    Kazdy kto przerwie ten wezel gordyjski w postaci A4 Krakow-Slask
    dostanie moj glos w wyborach.

    A w ramach hobby obywatelskiego stal bym w myslowicach przy siedzibie
    StalExportu z Bannerem:
    "Wasacz, chuj ci na grob za A4"

    To tyle.
    Przepraszam za ilosc miesa w poscie ale jestem wkruwiony niemozebnie.

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 2. Data: 2010-12-09 20:10:15
    Temat: Re: Gula mi urosla :-( - A4 Krakow-Slask
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2010-12-09 20:03, topek pisze:

    > To sa jakies jaja :-(
    > We wloszech 5 EUR sie placi ale za 100km i po gorach a nie 60km po
    > plaskim z remontami :-(
    Powtarzam bezmyslnie za prasa.
    To jest 50km.
    Rowniutko 50km!!!
    20zl za 50km?

    http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=A4%2
    FE40%2FE462&daddr=A4%2FE40%2FE462&hl=pl&geocode=Fa42
    _AIdhwEuAQ%3BFeEW_gIdKYwkAQ&mra=me&mrcr=0&mrsp=1,0&s
    z=18&sll=50.207083,19.172505&sspn=0.002445,0.004823&
    ie=UTF8&ll=50.167223,19.448547&spn=0.62632,1.234589&
    z=10

  • 3. Data: 2010-12-09 20:11:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4d0129c2$1@news.home.net.pl...

> [...]
    z=18&sll=50.207083,19.172505&sspn=0.002445,0.004823&
    ie=UTF8&ll=50.167223,19.448547&spn=0.62632,1.234589&

    Po prostu już im się nie chce biznesu prowadzić i testują wszystkie sposoby,
    żeby państwo zerwało umowę i wypłaciło im gigantyczne odszkodowanie.

  • 4. Data: 2010-12-09 20:16:19
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

> [...]

    > dostanie moj glos w wyborach.
    >
    > A w ramach hobby obywatelskiego stal bym w myslowicach przy siedzibie
    Oby im (ministrowi) sie udalo zerwac ta umowe koncesyjna bez wyplacania
    duzej kasy dla stlexporu:

    http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/wyrzuca
    -stalexport-z-a4,1568448,415
    A nam (Jaworznianom) rowniez zycze udanej walki z A$, malymi kroczkami
    pomimo zlej umowy oraz sprzeciwu stalexportu i tak w Jaworznie sie
    buduje drogi:
    http://www.jaworzno.pl/aktualnosci/miasto-walczy-o-a
    utostrade
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-12-09 21:18:52
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    topek napisał(a):
    > Niby powinienem miec to w dupie, nie korzystam z tej drogi, ba, rzadko
    > korzystam z polskich drog, ale siedze wkurwiony przed monitorem, jak sie
    > moich rodakow traktuje.
    Ale Ty dziwny jesteś ;)
    Mówisz tak, jak by to jacyś źli okupanci traktowali bardzo źle i
    niesprawiedliwie Twoich kochanych uczciwych rodaków ;)
    Toż to Polak rżnie w dupę Polaka, i ten rżnięty w dupę Polak na to sie
    zgadza, ba nawet na tych co go rżną w dupę, głosuje :)
    Więc nie kumam Twojego toku myślenia :)
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-12-09 21:45:56
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:4d012830$1@news.home.net.pl...

    > To tyle.
    > Przepraszam za ilosc miesa w poscie ale jestem wkruwiony niemozebnie.

    Rozumiem i rozgrzeszam!
    I w tym momencie zal mi dupe sciska, ze u nas nie Rosja... Chodorkowskiego
    szybko ustawili w szeregu.

    --
    Picasso

  • 7. Data: 2010-12-10 07:56:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Dec 2010 20:11:57 +0100, Cavallino wrote:
    >Po prostu już im się nie chce biznesu prowadzić i testują wszystkie sposoby,
    >żeby państwo zerwało umowę i wypłaciło im gigantyczne odszkodowanie.

    A tam nie jest tak ze wiekszosc z tych wplywow i tak panstwo zabiera ?

    Maja koncesje tylko na eksploatacje, autostrada juz byla, oni tylko
    "przystosowali" i teraz remonty.

    J.

  • 8. Data: 2010-12-10 08:30:55
    Od: komar <k...@1...cc>

> [...]
    Katowic
    > do Krakowa. Ale kierowcy i tak zapłacą więcej, bo Stalexport Autostrada Małopolska

    a gdyby tak zrobić remont na wszystkich dojazdach do A4 i przetrzymać go tak ze 2
    lata?
    przecież powodzie, zimy stulecia, globalne ocieplenie, no i koniec świata w 2012...
    powodów przedłużania remontiu można by znaleźć wiele, przez 2 lata mocno by podupadli

    finansowo, a i na spokojnie skończyli by remont tej autostrady :)

    inna sprawa to dlaczego Emilem Wąsaczem nie zajęło się CBA? Przecież był doradcą
    Stalexportu, podpisał z nimi umowę będąc ministrem, a teraz jest prezesem - śmierdzi
    to aż
    na kilometr

  • 9. Data: 2010-12-10 08:35:26
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Gabriel 'wilk' wrote:

> [...]
    > 568448,415 A nam (Jaworznianom) rowniez zycze udanej walki z A$,
    > malymi kroczkami pomimo zlej umowy oraz sprzeciwu stalexportu i tak w

    O dawna wiadomo że nie "wyrzucą" Stalexportu.
    Za zerwanie trzeba by im wypłacić 5 mld pln kary. Nie przejdzie...
    Z 5 mld to by można zbudować ze trzy takie autostrady.

    Pomyśleć że 6 lat temu spotkałem się z ówczesnym prezesem tej
    firmy, jakiś deal chcieli robić, ale mnożyli komplikacje i zabrakło
    mi zdecydowania żeby negocjacje dociągnąć do końca...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2010-12-10 08:43:08
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    komar wrote:

> [...]
    > Przecież był doradcą Stalexportu, podpisał z nimi umowę będąc
    > ministrem, a teraz jest prezesem - śmierdzi to aż na kilometr

    Zajęli się nim, Ziobro postawił go nawet przed Trybunałem Stanu,
    ale Trybunał umorzył sprawę z powodu uchybień formalnych, w II
    instancji uchylili umorzenie, i sprawa się niby toczy.
    Ale władzę przejęło PO i teraz sprawa toczy się jak wiele takich
    spraw - to "swój" człowiek, popierany przez GW, TVN i PO...

    --
    Pozdro
    Massai