  • 1. Data: 2013-08-29 11:44:15
    Temat: Gymkhana rowerem
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Gymkhana wszystkim!
    paliwo kosztuje, szukając oszczędności postanowiłem doskonalić moją technikę rowerem,
    ma to szereg zalet a ja mam korbę, ale przyznaje nie jest prosto, rower, mimo że ma
    wszystko podobne do motora jakoś nie tak reaguje, np. taki przeciwskręt idzie
    zupełnie inaczej, nie ma jakby tego pochyłu na drugą mańke a rower jedzie za kierą a
    nie przeciwnie, z tego zrezygnowałem zamiast stosuje technikę z terenu, na torze
    wyobrażam sobie wszędzie piasek... potem dokończe bo teraz musze zapiąć go do
    stojaka.

  • 2. Data: 2013-08-29 12:11:50
    Temat: Re: Gymkhana rowerem
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-08-29 11:44, Prawy pisze:
> [...]
    torze wyobrażam sobie wszędzie piasek... potem dokończe bo teraz musze zapiąć go do

    Ale sie, k..., wzruszylem Twoja opowiescia

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2013-08-29 13:31:55
    Od: Prawy <r...@g...com>

    > Ale sie, k..., wzruszylem Twoja opowiescia

    hehe, wspaniale! sztuka ma wzruszać i oczyszczać...

  • 4. Data: 2013-08-29 13:37:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-08-29 13:31, Prawy pisze:

    > hehe, wspaniale! sztuka ma wzruszać i oczyszczać...

    Wyraznie mamy rozne postrzeganie co jest sztuka a co grafomanstwem.

  • 5. Data: 2013-08-29 15:06:58
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Analiza i ocena dobrych i złych stron z punktu widzenia wartości poznawczych i
    estetycznych to element myślenia i mimo że często gorzki to katalizuje żarliwe
    dążenie do doskonałości nawet jeśli mowa o sztuce gramofonu...

  • 6. Data: 2013-08-29 15:14:41
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-08-29 15:06, Prawy pisze:
> [...]
    estetycznych to element myślenia i mimo że często gorzki to katalizuje żarliwe
    dążenie do doskonałości nawet jeśli mowa o sztuce gramofonu...

    Czy Ty aby nie pomyliłeś grup ?
    pozdr
    newrom bez pociągu do pedałów

  • 7. Data: 2013-08-29 17:28:17
    Od: p47 <k...@w...pl>

    > hehe, wspaniale! sztuka ma wzruszać i oczyszczać...

    Twoja sztuka jakoś zatem bliska jest sraczki,- podobnie oczyszcza ...

    ;-)

  • 8. Data: 2013-08-30 11:24:10
    Temat: Kuczu priv > Re: Gymkhana rowerem
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Troszkie oftopicznie - ta emalia z szóstkami na gmailu to działa do
    Ciebie Kuczu? Bom napisał małe conieco na priv...
    --
    zbigi i stopka zastępcza