    From: Kuczu <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gymkhana rowerem
    Date: Thu, 29 Aug 2013 12:11:50 +0200

    W dniu 2013-08-29 11:44, Prawy pisze:
    > Gymkhana wszystkim!
    > paliwo kosztuje, szukając oszczędności postanowiłem doskonalić moją technikę
    rowerem, ma to szereg zalet a ja mam korbę, ale przyznaje nie jest prosto, rower,
    mimo że ma wszystko podobne do motora jakoś nie tak reaguje, np. taki przeciwskręt
    idzie zupełnie inaczej, nie ma jakby tego pochyłu na drugą mańke a rower jedzie za
    kierą a nie przeciwnie, z tego zrezygnowałem zamiast stosuje technikę z terenu, na
    torze wyobrażam sobie wszędzie piasek... potem dokończe bo teraz musze zapiąć go do
    stojaka.

    Ale sie, k..., wzruszylem Twoja opowiescia

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X