  • 1. Data: 2013-07-26 22:04:25
    Temat: HARMAN/KARDON AVR3000 - Wejscia liniowe graja wyraznie ciszej niz radio i PCM
    Od: "KarolW" <j...@j...kom>

    Witam,

    Z powodu awarii podświetlenia panelu czołowego musiałem rozkręcić
    amplituner. Po złożeniu okazało się, ze wszystkie wejścia analogowe grają
    bardzo cicho w porównaniu do radia oraz wejść cyfrowych.
    Problem dotyczy tak samo wejścia CD, DVD, TAPE, VIDx czy Direct. Dodam, że
    ustawiania poziomu dla danego kanału jest niewystarczające.
    Żadnych luźnych połączeń nie ma, tasiemki i przewody poodciskane. Czy mogę
    prosić o podpowiedź gdzie zacząć szukać usterki ?
    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdr
    Karol