  • 1. Data: 2012-08-23 14:59:40
    Temat: HTC HD2 & WM - czy cos najnowszego z Androidem?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    Ostatnio na allegro widuje duzo propozycji sprzedazy tego Leo i duzo
    czytuje o nim niesamowicie pochlebnych informacji. Jak dla mnie to
    najabardziej przekonuje mnie mozliwosc postawienia na nim
    WindowsMobile 6.5 (plus dodatkowo Androida na karcie SD jako dual-
    boot).

    Pytanie: czy warto i co lepiej kupic tego Leo i czy uzywac go z WM czy
    wgrac jakiegos najnowszego Androida? Czy moze jest cos najnowszego
    lepszego z lepszym Androidem nowego za cene ponizej 800 zlotych?
    Ostatnio w Play do mnie wydzwaniaja i staraja sie namowic na abo
    oferujac szereg najnowszych smartfonow typu Galaxy S Plus, Galaxy S II
    itp...

    Tu na tej grupie ktos wczesniej juz polecal HD2 wskazujac na korzysci
    plynace z WM - tzn. ze zarowno WP jak i Androidy szpieguja beszczelnie
    (czy to dotyczy TYLKO stock'owych dystrybucji?)
    Takze i to, ze Androidy marnuja sporo energii CPU na maszyne wirtualna
    Dalvik.

    Tak wiec jesli ktos nie chce najnowszych gier to WM jest
    najodpowiedniejszy?

  • 2. Data: 2012-08-23 15:29:58
    Temat: Re: HTC HD2 & WM - czy cos najnowszego z Androidem?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 23.08.2012 Yerine Ictimai <y...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > Dalvik.
    >
    > Tak wiec jesli ktos nie chce najnowszych gier to WM jest

    A znasz WM? Masz na to jakiś soft którego potrzebujesz? Bo WM się
    zmarło jakiś czas temu i nie będzie z nim nic lepiej.
    Co do szpiegowania, to jak zainstalujesz sobie odpowiednie apki
    i będziesz ich używał, to też będą Cię szpiegować, nawet na WM.
    System nie robi wielkiej różnicy.
    Za ~800 masz sporo słuchawek do wyboru, większość ma jakieś zalety
    wszystkie mają wady, podobnie jak systemy mobilne. Trzeba znaleźć
    jakiś kompromis, wybierając to co najważniejsze.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 3. Data: 2012-08-23 16:59:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com>

    > Tu na tej grupie ktos wczesniej juz polecal HD2 wskazujac na korzysci
    > plynace z WM - tzn. ze zarowno WP jak i Androidy szpieguja beszczelnie
    > (czy to dotyczy TYLKO stock'owych dystrybucji?)

    Hmm... szpiegowanie w WM chyba faktycznie nie rozwinęło się tak dobrze jak w
    WP i Androidach, ale same możliwości szpiegowania są większe bo nie ma
    kontroli uprawnień jak w WP i A.

    > Takze i to, ze Androidy marnuja sporo energii CPU na maszyne wirtualna
    > Dalvik.

    Pierdoły. Poza tym na WM też będziesz uruchamiał programy w kodzie
    pośrednim.

    Zalety WM są w otwartości systemu na nowe oprogramowanie, tj każdy może
    sobie pyknąć jaki bądź programik bez konieczności odblokowywania swojego
    urządzenia czy dystrybucji w sklepach producentów systemów. Jest także
    profil Serial na BT. Ale to w porównaniu z WP a nie A. który raczej przebija
    wszystko z wyjątkiem ...ego języka programowania. I to wszystko dotyczy
    programistów a nie zwykłych użytkowników.

  • 4. Data: 2012-08-23 17:08:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com>

> [...]
    > Co do szpiegowania, to jak zainstalujesz sobie odpowiednie apki
    > i będziesz ich używał, to też będą Cię szpiegować, nawet na WM.

    No więc ... powiedziałbym, że gdyby nie to, że większość programów wymaga
    uprawnień do wszystkiego, robiłoby zasadniczą różnicę korzystanie z
    systemów, które to kontrolują (WP, A.) i które tego nie kontrolują (WM).

    > Za ~800 masz sporo słuchawek do wyboru, większość ma jakieś zalety
    > wszystkie mają wady, podobnie jak systemy mobilne. Trzeba znaleźć
    > jakiś kompromis, wybierając to co najważniejsze.

    No i właśnie o to chodzi co jest najważniejsze. Ja zaczynam skłaniać się ku
    jakiemuś nieistniejącemu systemowi bo żaden z istniejących nie ma tego
    najważniejszego :-)

  • 5. Data: 2012-08-23 17:11:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>

    O taki artykuł http://net-security.org/secworld.php?id=13470

  • 6. Data: 2012-08-23 17:14:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>

    > O taki artykuł http://net-security.org/secworld.php?id=13470

    Dla równowagi ... oprogramowanie tej firmy "zabijało" laptopy firmowe :-)