  • 1. Data: 2011-11-18 21:12:22
    Temat: HTC Hero - T-Mobile, kanały SMS.
    Od: "Indukti" <i...@t...pl>

    Witam :)
    Posiadam od tygodnia HTC Hero. Android 2.1 update1 -tak odczytałem z
    informacji o telefonie. Wszystko jest OK, tylko, że odbiera wszystkie
    wiadomości z kanałów SMS. Mam już dość czytania i usuwania wszelakiego
    ścierwa z ofertami panów, pań, jakichś siks oferujących fotki za
    doładowania, darmowych dawców spermy itd.
    Niech mnie ktoś oświeci jak to qrestwo wyłączyć.

  • 2. Data: 2011-11-18 21:44:47
    Temat: Re: HTC Hero - T-Mobile, kana?y SMS.
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 22:12:22 +0100, "Indukti" <i...@t...pl>
    naskrobał przy słoiku:
    > Witam :)
    > Posiadam od tygodnia HTC Hero. Android 2.1 update1 -tak odczyta?em
    > informacji o telefonie. Wszystko jest OK, tylko, ?e odbiera
    wszystkie
    > wiadomo?ci z kana??w SMS. Mam ju? do?? czytania i usuwania
    wszelakiego
    > ?cierwa z ofertami pan?w, pa?, jakich? siks oferuj?cych fotki za
    > do?adowania, darmowych dawc?w spermy itd.
    > Niech mnie kto? o?wieci jak to qrestwo wy??czy?.

    Ustawienia - Polaczenia - Komunikaty sieci komorkowej
    Wylacz i zapomnij lub
    Ponizej masz ustaiwnia komunikatow i sprawdz jakie masz kanaly aktywne

    --
    AL

  • 3. Data: 2011-11-19 09:45:37
    Od: "Indukti" <i...@t...pl>

    --
    Niestety, takowej opcji brak, nie ma w ustawieniach. Jakies inne pomysly?