  • 1. Data: 2011-11-18 18:17:20
    Temat: Tak Tak Eboa Biling
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Czy komuś wyświetla sie transmisja danych gprs w bilingu eBoa w tak tak bo
    chyba chcą mnie orznąć na kasie mi nic nie wyswietla a jak chciałem wyjasnic
    zniknięcie kilkudziesieciu zł to odpisali mi że korzystałem z transmisji
    danych jak wiem że nie korzystałem i w bilingu nic nie ma
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-18 21:22:20
    Temat: Re: Tak Tak Eboa Biling
    Od: Marcin N <m...@w...onet.pl>

    W dniu 2011-11-18 19:17, kowtow pisze:
    > Czy komu? wy?wietla sie transmisja danych gprs w bilingu eBoa w tak tak bo
    > chyba chc? mnie orzn?ae na kasie mi nic nie wyswietla a jak chcia?em wyjasnic
    > znikniecie kilkudziesieciu z? to odpisali mi ?e korzysta?em z transmisji
    > danych jak wiem ?e nie korzysta?em i w bilingu nic nie ma
    > Pozdrawiam

    Mam identyczną sytuację. Też w bilignu nie ma GPRS a infolinia twierdzi,
    że kasa na to poszła.

    Ustaw sobie kodowanie, albo nie pisz więcej.

  • 3. Data: 2011-11-18 21:38:22
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@w...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam identyczną sytuację. Też w bilignu nie ma GPRS a infolinia twierdzi,
    > że kasa na to poszła.
    >
    > Ustaw sobie kodowanie, albo nie pisz więcej.

    Reklamujcie,
    miałem to samo,
    zwrócili mi środki.

  • 4. Data: 2011-11-19 08:37:08
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Ale Jak w Tak Tak udowodnić ile się miało kasy przed faktem jak zniknęła

  • 5. Data: 2011-11-20 17:08:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Nov 2011 09:37:08 +0100, kowtow napisał(a):
    > Ale Jak w Tak Tak udowodnić ile się miało kasy przed faktem jak zniknęła

    Udowodnic ? No czasem sie daje, jak zniknie od niedawnego doladowania.

    J.

  • 6. Data: 2011-12-21 08:03:03
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2011-11-18 22:38, gzk pisze:

    > Reklamujcie,
    > miałem to samo,
    > zwrócili mi środki.

    Złożyłem reklamację. Rozpatrzona odmownie. Wg ich wewnętrznego bilingu
    wszystko jest ok. Szkoda, że nie widać tego na "oficjalnym".

  • 7. Data: 2011-12-21 11:35:48
    Od: gupek <g...@g...pl>

    W dniu 2011-12-21 09:03, Marcin N pisze:

    > Złożyłem reklamację. Rozpatrzona odmownie. Wg ich wewnętrznego bilingu
    > wszystko jest ok. Szkoda, że nie widać tego na "oficjalnym".

    Tez tak mialem.

    Odrzucili. Napisali, ze gprs widac na rachunku szczegolowym, ktory
    dostaje, a billing w iboa jest tylko orientacyjny.

    To brzmi jak zart bo w tak taku rachunku szczegolowego oczywiscie nie
    mam (zreszta nie wiem nawet jak go mozna dostac).

    Swoja droga ciekawe dlaczego nie mozna zobaczyc wszystkich wydatkow. Np.
    jak kupuje usluge "wybrane numerki" tez nie widac oplat za nia.

    Czyzby czas, by sie przeniesc z ery, tylko gdzie?