  • 11. Data: 2014-08-05 11:26:02
    Temat: Re: HTM5 - po co komu kanwa, jezeli nie dziala?
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 07:42:08 UTC+2 użytkownik slawek napisał:
    > On Mon, 4 Aug 2014 21:19:34 -0700 (PDT), firr

    > Ty jesteś humanista czy informatyk? Masz kod, nawet jeżeli Java
    >
    > Script to nie jest twój ulubiony język to ma skladnię prawie jak C,
    >
    > jakąś przeglądarkę internetową też chyba masz.

    nie to, to spadaj (sorki ale ta grupa i tak obfituje w zbyt duza ilosc głabów)

  • 12. Data: 2014-08-05 12:16:00
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 5 Aug 2014 02:26:02 -0700 (PDT), firr
    > nie to, to spadaj (sorki ale ta grupa i tak obfituje w zbyt duza
    ilosc gł=
    > abów)

    Fir, zawsze miałem cię za informatyka-mitomana, ale chyba się
    myliłem: słowo "informatyk" nie pasuje do ciebie.

    Poza tym zwracam ci uwagę, iż określenie "głąb" nie oznacza - jak
    może myślisz - osobnika niespolegliwego. Pewnie słyszałeš je wiele
    razy w dzieciństwie, ale radziłbym zajrzeć do słownika.

    Jest lato, Słońce swieci, mogę trochę patrolować, ale nie spodziewaj
    się że będę cię uczył podstaw: pętla for i takie tam. Pytałeś się
    ostatnio: "co robić?" Spacer, więcej czasu z żoną/mężem/etc., grill,
    piwo, jakiś koncert. A do tego można poczytać jakąś książkę o Java
    Script.

  • 13. Data: 2014-08-05 12:28:51
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 12:16:00 UTC+2 użytkownik slawek napisał:
> [...]
    >
    > ostatnio: "co robić?" Spacer, więcej czasu z żoną/mężem/etc., grill,
    >
    > piwo, jakiś koncert. A do tego można poczytać jakąś książkę o Java

    sorrki ale ja NIE LUBIE TRACIC CZASU, nawet jesli ktos nie jest agresywny jesli pisze
    w taki sposob ze traci moj czas mnie niezle wpienia (bo trace czas, a bardzo cenie
    dzis swoj 'merytoryczny' czas)

    odpowiedz o komentarze do kodu jaka wyprodukowales i to powtarzasz jest zreszta
    debilna, Druga rzecz jest taka ze sa ludze z ktorymi tego typu rozmowy maja rece i
    nogi (jak z godkiem, albo ze mna samym - bo odpowiadaja na pytania i mozna skupic sie
    na temacie po obu stronach - a sa tez tacy z ktorymi taka rozmowa nie ma sensu
    (nalezysz do tych drugich? nie ma problemu ale sorki dla mnie to jest marnowanie
    czasu wiec spadaj, nie zalezy mi na tej rozmowie ,

    mz jest to dla mnie lekka kurtuazja pogadac z toba o tym bo mam cholernie duzo
    ciekawych i bardziej zaawansowanych tematow na tapecie i moglbym tu pogadac o tym
    kodzie ale jedynie na dobrych warunkach a nie w atmosferze glabowiska) (tak samo ten
    czlowiek stregor czy ktokolwiek inny - jesli umie pisac merytorycznie to ew moglby
    zaminic ze dwa slowa,
    ale jako ze o ile pamietam nigdy nic mertytorycznie nie napisal to szansa jest raczej
    mala ze to bedzie mialo miejsce a przetracaczy czasu ktorzy nie maja widocznie nic do
    roboty jest tak wielu ze zaiste dzieki ale nie)

  • 14. Data: 2014-08-05 13:12:30
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Tue, 5 Aug 2014 03:28:51 -0700 (PDT), firr
    > sorrki ale ja NIE LUBIE TRACIC CZASU, nawet jesli ktos nie jest
    agresywny j=
    > esli pisze w taki sposob ze traci moj czas mnie niezle wpienia (bo
    trace cz=

    Nie udawaj: lubisz. Jakbyś nie lubił, tobyś nie trollował. Nic
    wstydliwego.

    > szta debilna, Druga rzecz jest taka ze sa ludze z ktorymi tego typu
    rozmowy=
    > maja rece i nogi (jak z godkiem, albo ze mna samym - bo
    odpowiadaja na pyt=

    Rozmawiasz sam ze sobą? I nie złości cię, gdy ten drugi ty nie zgadza
    się z tobą?

  • 15. Data: 2014-08-05 13:33:13
    Temat: Re: HTM5 - po co komu kanwa, jeżeli nie działa?
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 3 Aug 2014 10:53:38 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    > ja bym hetnie pogadal o kanwasie na przykladach konkretnego kodu ktory
    > mozna by omowic, (poprawic wydajnosciowo albo stylistycznie itp)
    > bo to jest najciekawsze -

    Dal Ci slawek kod to jeczysz teraz jak stara dupa. Takiemu nie dogodzisz...
    ech.

    > a moze jakis konkursik?

    Nooo.. mam konkursik: postaraj sie zrozumiec ten prosty, bylo nie bylo, kod
    jaki wkleil slawek.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 16. Data: 2014-08-05 15:05:39
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 13:12:30 UTC+2 użytkownik slawek napisał:
> [...]
    >
    > rozmowy=

    > odpowiadaja na pyt=
    >

    > Rozmawiasz sam ze sobą? I nie złości cię, gdy ten drugi ty nie zgadza

    nie buracz bo to nie ten poziom, pogadaj sobie z remkiem, mnie takie rozmowy nie
    interesują - spadaj (zawsze korzyść szybko odfiltrowac głabów i zajac sie powazna
    robotą)

  • 17. Data: 2014-08-05 15:12:36
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 5 Aug 2014 06:05:39 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    > zawsze korzyść szybko odfiltrowac głabów i zajac sie powazna robotą)

    A co ty powaznego robisz? Te pseudo renderery, pseudo ray tracery, kulki i
    samolociki? Czy moze optymalizacja nikomu niepotrzebnego kodu poprzez
    wstawki krzywego ASMa?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 18. Data: 2014-08-08 13:24:22
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 15:12:36 UTC+2 użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > A co ty powaznego robisz? Te pseudo renderery, pseudo ray tracery, kulki i
    >
    > samolociki? Czy moze optymalizacja nikomu niepotrzebnego kodu poprzez
    >
    > wstawki krzywego ASMa?

    przedpisca jest glupi jak but nie da sie ukryc ale
    wyliczenie jest poprawne

    - tylko ze nie kulki a research systemow fizyki
    - grafika
    - research systemów arcade

    (grafika banał ale te dwie pozostale dziedziny ciekawe tyloko trzeba nieststy
    'wuchtę' czasu )

  • 19. Data: 2014-08-08 13:46:12
    Od: "R.e.m.e.K" <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 8 Aug 2014 04:24:22 -0700 (PDT), firr napisał(a):

    > przedpisca jest glupi jak but nie da sie ukryc ale
    > wyliczenie jest poprawne
    > - tylko ze nie kulki a research systemow fizyki
    > - grafika
    > - research systemów arcade

    Buuuhaaha!!
    Ten risercz bazuje glownie na:

    "bola mnie dzis miesnie"
    "jestem bardzo zmeczony"
    "nie mam teraz czasu"
    "nie chce mi sie czytac"
    "jak znajde chwile to ..."

    > (grafika banał ale te dwie pozostale dziedziny ciekawe tyloko trzeba nieststy
    'wuchtę' czasu )

    otoz wlasnie! :-)

    ech, ty risercerzu w zlotej zbroi ignorancji :-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 20. Data: 2014-08-08 19:06:33
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    >Buuuhaaha!!

    Anyway, poprawiłem trochę to i owo.

    Jest tu: http://pastebin.com/Lizsk3MK

    > (grafika banał ale te dwie pozostale dziedziny ciekawe tyloko trzeba
    > nieststy 'wuchtę' czasu )

    Co wiemy o Fir'ze? Że nie potrafi ogarnąć nawet niewielkiego kawałka kodu
    źródłowego napisanego w niewymagającym języku? Oczywiście rozumiem, że nie
    każdy lubi (lub może) dzielić się swoją pracą za friko, są rozmaite NDA i
    nie tylko. Ale to nie tłumaczy zachowania Fira. Fir cały czas udaje kogoś,
    kim nie jest. Pytanie: po co? Pytanie: dlaczego?