  • 1. Data: 2012-01-12 19:25:03
    Temat: HTML5 - czy warto?
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy warto myśleć o rozpoczęciu realizacji stron w tej technologii? Jak
    wygląda kompatybilność tego języka z przegladarkami (w tym IE8) i
    urządzeniami mobilnymi?

  • 2. Data: 2012-01-12 19:53:22
    Temat: Re: HTML5 - czy warto?
    Od: Wojtek Gapiński <w...@w...I.TO.TEZ.pl>

    Dnia 12-01-2012 20:25 Marek napisał:
    > Witam,
    >
    > Czy warto myśleć o rozpoczęciu realizacji stron w tej technologii? Jak
    > wygląda kompatybilność tego języka z przegladarkami (w tym IE8) i
    > urządzeniami mobilnymi?

    Może to Ci się przyda?
    http://caniuse.com/#cats=HTML5

    --
    Wojtek Gapiński
    http://jwmprojekt.pl

  • 3. Data: 2012-01-12 21:36:09
    Od: Marek <p...@s...com>

    Dnia Thu, 12 Jan 2012 20:53:22 +0100, Wojtek Gapiński napisał(a):

    > Może to Ci się przyda?
    > http://caniuse.com/#cats=HTML5

    O, HTML5 pojawił się tam. Super! :-) To coś świeżego czy przeoczyłem?

  • 4. Data: 2012-01-25 15:46:32
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    http://html5please.us/

    --