  • 1. Data: 2012-01-09 20:25:14
    Temat: Gdize szukac projektanta stron WWW?
    Od: " Ryszard" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak w temacie, zna ktos dobre miejsce na znalezienie projektanata ktory moze
    zrobic profesionaly portal?
    Jestem programista I pracuje nad portalem. Funkcjonalnosc portalu jest lub
    bedzie zrobiona. Potrzebuje kogs kto zadba o wyglad.
    Technologie ktore beda potrzebne to zwlaszcza CSS. Portal uzywa specyficznej
    biblioteki JSF wiec doswiadczenie z tym jest przydatne ale niekonieczne.
    Jesli bedzie potrzebna grafika to w ograniczonym zakresie. Portal ma miec 15
    +- 5 roznych planow.
    Dziekuje za wszelkie uwagi

  • 2. Data: 2012-01-09 20:34:41
    Temat: Re: Gdize szukac projektanta stron WWW?
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    pl.praca.oferowana ?
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2012-01-10 02:57:33
    Od: MalyWesolyTroll <j...@s...pl>

    Dnia Mon, 9 Jan 2012 20:25:14 +0000 (UTC), Ryszard napisał(a):

    > Jak w temacie, zna ktos dobre miejsce na znalezienie projektanata ktory moze
    > zrobic profesionaly portal?

    W dziedzinie www portale to takie największe projekty, coś jak w
    budownictwie wieżowce. Jeśli chcesz budować wieżowiec to nie bierzesz
    projektanta (liczba pojedyńcza) tylko bierzesz zespół osób.

    > Jestem programista I pracuje nad portalem. Funkcjonalnosc portalu jest lub
    > bedzie zrobiona.

    Jest lub będzie zrobiona? to znaczy jest czy jej nie ma?

    > Potrzebuje kogs kto zadba o wyglad.

    Czyli potrzebujasz grafika.

    > Technologie ktore beda potrzebne to zwlaszcza CSS.

    To znaczy szukasz front developera.

    > Portal uzywa specyficznej biblioteki JSF wiec doswiadczenie z tym
    > jest przydatne ale niekonieczne.
    > Jesli bedzie potrzebna grafika to w ograniczonym zakresie.

    Co to znaczy? to szukacie grafika czy sami robicie grafike czy jak?

    > Portal ma miec 15 +- 5 roznych planow.

    Planów?

    > Dziekuje za wszelkie uwagi

    Musisz lepiej sprecyzować wymagania. Teraz nie wiadomo kogo szukacie.

    --
    Mały jaś

  • 4. Data: 2012-01-10 03:57:21
    Od: " Ryszard" <c...@N...gazeta.pl>

    dzieki, proste i genialne, tak zrobje

  • 5. Data: 2012-01-10 10:21:40
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    jej, nie wiedziałeś?

    zlecenia.przez.net

  • 6. Data: 2012-01-10 11:12:23
    Od: beherit <b...@g...com>

    > jej, nie wiedziałeś?
    >
    > zlecenia.przez.net

    zapłaci mało :) to na 100% - ale czy bedzie zadowolony. złośliwiec z
    Ciebie :).

  • 7. Data: 2012-01-10 11:19:37
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-01-09 21:25, Ryszard pisze:
> [...]
    > Jestem programista I pracuje nad portalem. Funkcjonalnosc portalu jest lub
    > bedzie zrobiona. Potrzebuje kogs kto zadba o wyglad.

    funkcjonalność jest w sensie briefa jak ma się zachowywać ? to super,
    teraz potrzeba zespołu programistów, żeby to oprogramować.
    Do zespołu programistów będzie potrzeby tez grafik i kordynator.

> [...]
    > Jesli bedzie potrzebna grafika to w ograniczonym zakresie. Portal ma miec 15

    Chodzi o widoki ? działy ?

    zapomnij o zlecenia.przez.net raczej praca oferowana też nie ... po
    prostu zobacz jakie agencje masz w okolicy u siebie w mieście. Idź do
    3-4 i wtedy będziesz mieć obraz cen i ilości pracy.

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 8. Data: 2012-01-10 15:26:38
    Od: " Ryszard" <c...@N...gazeta.pl>

    > Jest lub będzie zrobiona? to znaczy jest czy jej nie ma?
    Czesc jest zrobiona, czesc mam pojecie co bedzie robic, a czesc jest w
    czasie dyskusji. Ta zrobiona czesc ma dziala ale wyglada raczej nieciekawie.
    Mam zrobionych kilka planow. Przez plan rozumiem strony o identycznym lub
    podobnym wygladzie. Cos jak po ang layout(rozklad?). Jesli masz dobry termin
    na okreskenie tagiego "template" to bede zobowiazany.

    > Czyli potrzebujasz grafika.

    > To znaczy szukasz front developera.
    Tak, ale jedynie od CSS, bez javaScript. Cala funkcjonalnosc jest juz
    zdeterminowana, potrzebuje kogos kto zadba o "look & feel". Kogos o dobrym
    zmysle estetycznym, potrafiacym przetlumaczyc to na css

    > Co to znaczy? to szukacie grafika czy sami robicie grafike czy jak?
    Uzywam richfaces. One mocno uzwaja CSS i definjuja swoje klasy. Mozna je nad-
    pisac. To nie jest trudne, ale tez nie jest czysty CSS.
    Beda potrzebna 1-2 obrazki, ale to nie jest krytyczne.

    > Musisz lepiej sprecyzować wymagania. Teraz nie wiadomo kogo szukacie.

    prawda, robje co moge, dzieki serdeczne

  • 9. Data: 2012-01-10 15:41:43
    Od: " Ryszard" <c...@N...gazeta.pl>

    beherit <b...@g...com> napisał(a):

> [...]
    Dzieki, jest to opcja, wlasnie tam bylem. Dowiedzialem sie ze graficy
    zajmuja sie layoutem, zatem szukam grafika ...

    > zapłaci mało :) to na 100% - ale czy bedzie zadowolony. złośliwiec z
    > Ciebie :).
    Pewnie na 100% niekoniecznie, ale chetnie sprawdzilem. Dziekuje za
    podzielenie sie swoimi watpliwosciami rownierz.

  • 10. Data: 2012-01-10 17:56:18
    Od: " Ryszard" <c...@N...gazeta.pl>

    > funkcjonalność jest w sensie briefa jak ma się zachowywać ? to super,
    > teraz potrzeba zespołu programistów, żeby to oprogramować.
    > Do zespołu programistów będzie potrzeby tez grafik i kordynator.
    To ja jestem zespol programistow i koordynator, potrzebuje grafika

    > Chodzi o widoki ? działy ?
    chyba o widoki. W jednej z moich odpowiedzi powyzej prubowalem to
    zdefiniowac. Chodzi o grupe stron z podobnym badz identycznym layoutem.
    Jesli znasz jakis link gdzie ta terminologia jest jakos unormowana, byloby
    by to szalenie pomocne.

    > zapomnij o zlecenia.przez.net raczej praca oferowana też nie ... po
    > prostu zobacz jakie agencje masz w okolicy u siebie w mieście. Idź do
    > 3-4 i wtedy będziesz mieć obraz cen i ilości pracy.
    Mieszkam w US i ta opcja moze byc dostepna dla mnie dopiero latem. Ponadto
    potrzebuje sporej elastycznosci: wiekszosc pracy powinna byc zrobiona teraz,
    bo to znacznie pomaga i determinuje nastepne "widoki". Te nowe widoki
    zapewne wprowadza nowe komplikacje ktore trzeba bedzie zaadresowac. Ponadto
    chcialbym zachowac mozliwosc dalszej wspopracy pozniej.

    > Wojtek
    dziekuje Wojtku