  • 1. Data: 2019-06-12 20:38:44
    Temat: Halasujący SSD
    Od: ń <...@...n>

    Robiłem ostatnio jakieś intensywne kilkunastogodzinne operacje z użyciem SSD i
    zaskoczył mnie spory hałas wydobywający się z tego
    dysku (Samsung EVO 860 Sata).
    Hałas, charakterystyczne piszczenie w rytm operacji dyskowych (w jakiś sposób
    skorelowane z grafiką menedżera zadań), wyraźnie
    słychać w nocy, dysk wmontowany w lapka, w środku tray na gumowym zawieszeniu
    (Lenovo).
    Co tak mocno nadaje po uszach w SSD??

  • 2. Data: 2019-06-13 21:08:31
    Temat: Re: Halasujący SSD
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 12/06/2019 20:38, ń wrote:
    > Co tak mocno nadaje po uszach w SSD??

    Cewka w przetwornicy?

  • 3. Data: 2019-06-14 17:29:58
    Od: Szyk Cech <s...@s...pl>

    > (Lenovo).

    Kręcisz sobie bitch na swoje plecy używając tej marki.
    To jest fatalna symbolika: Lenovo == "leniowo". Jak nie wiesz o co
    chodzi spytaj swojej kobiety - one sobie przekazują tą wiedzę o tej
    symbolice wynikającej z nazw i mają to za wielki sekret przed facetami -
    i tylko "jak jakiś sobie zasłuży" to mu o tym powiedzą.
    Ja sam się kapnąłem o tym i mam potwierdzenie prosto od tych co tą
    symbolikę realizują w życiu ludzkim.
    W skrócie możesz myśleć tak: prawidłowa symbolika jest jak
    błogosławieństwo i szczęście - i na odwrót: nie prawidłowa symbolika
    jest przekleństwem. Jest tak gdyż życie zgodne z symboliką jest jednym z
    atrybutów odróżniającym nas od zwierząt...