  • 1. Data: 2014-07-14 12:03:10
    Temat: Honda CBR jak dobrać kolor
    Od: Paula_14 <prosiakpepa@_NOSPAM_gmail.com>

    Na baku mam małe odpryśnięcia lakieru. Nie chce malować całego baku
    ponieważ jest oryginalny lakier a nie mogę znaleźć palety kolorów.

  • 2. Data: 2014-07-14 23:32:41
    Temat: Re: Honda CBR jak dobrać kolor
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Paula_14" <prosiakpepa@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > Na baku mam małe odpryśnięcia lakieru. Nie chce malować całego baku
    > ponieważ jest oryginalny lakier a nie mogę znaleźć palety kolorów.

    kolor powinien być na nalepce pod poddupkiem

  • 3. Data: 2014-07-14 23:56:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 23:32:41 +0200 osobnik zwany Arbiter
    napisał:

    > U?ytkownik "Paula_14" <prosiakpepa@_NOSPAM_gmail.com> napisa? w
    > wiadomo?ci news:acf377ecd57b2ba924a72aa1b6752fd6$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > kolor powinien byae na nalepce pod poddupkiem

    tyle, że jak moto ma prę lat to lakier jest wyblakły. Więc przyda się
    doświadczony lakiernik by dobrać odpowiedni odcień

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 4. Data: 2014-07-15 17:58:33
    Temat: Re: Honda CBR jak dobraa kolor
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > tyle, że jak moto ma prę lat to lakier jest wyblakły. Więc przyda się
    > doświadczony lakiernik by dobrać odpowiedni odcień

    w takiej sytuacji podjechac do mieszalni, kolorysta dobierze z wzornika.
    Tylko najmniej sprzeda 100ml.

    Jeśli kolor std, to zaprawki są po 20zł w fiolce jak lakier do paznokci

  • 5. Data: 2014-07-15 22:13:27
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Paula jak pojedziesz do blacharza to powinien sam dobrać kolor :)