  • 1. Data: 2014-07-14 23:15:50
    Temat: Honda Hornet nie wchodzi dobrze na obroty
    Od: Majkelos1986 <michal.jakubowski86@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam.

    Posiadam Honde Hornet 600 z 2005 roku. Jeżdże nią drugi sezon i od
    niedawna zauwazylem, ze zaczela mi sie dusic przy obrotach 8 tys. i wyzej.
    Do 8 tysiecy wkreca sie ok, ale powyzej sie dusi. Ogolnie jest coraz
    gorzej, bo z poczatku nie wkrecala sie w przedziale obrotow 8-9 tys.,a
    powyzej 9 znowu zaczynala sie wkrecac ok. Myslalem, ze to
    "przejsciowe",ale niestety teraz nie dosc ze sie dusi od 8 tys. to
    dodatkowo nie chce sie juz wkrecic wyzej niz 9,5 tys obrotow na 2 biegu i
    wyzszym.

    W czym moze być problem??

    Pozdrawiam
    Michał (Hornet 600)
    Gdynia

  • 2. Data: 2014-07-14 23:51:35
    Temat: Re: Honda Hornet nie wchodzi dobrze na obroty
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Majkelos1986" <michal.jakubowski86@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:46ebaa479427761714d72e5651a9da6d$1@grupy.scigac
    z.pl...
> [...]
    > "przejsciowe",ale niestety teraz nie dosc ze sie dusi od 8 tys. to
    > dodatkowo nie chce sie juz wkrecic wyzej niz 9,5 tys obrotow na 2 biegu i

    Serwisujesz jak jakos? Filtry zmieniasz?

    Tmek

  • 3. Data: 2014-07-15 14:56:38
    Od: Majkelos1986 <michal.jakubowski86@_NOSPAM_wp.pl>

    Poza filtrem oleju i oleju oczywiście nic więcej nie robiłem, bo nie było
    takiej potrzeby. Zastanawiam się, czy problemem może być gaźnik do
    wyczyszczenia i regulacji. Czytałem też na forum podobny problem innego
    Gościa, tyle że mu nie chciał się wkręcać od 5 tys. obrotów. I napisał, że
    problemem była za mała dawka powietrza, przez co silnik się dławił.

  • 4. Data: 2014-07-15 15:20:32
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Majkelos1986" <michal.jakubowski86@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:79381344a399bfde052d7468213b8250$1@grupy.scigac
    z.pl...
> [...]
    > Gościa, tyle że mu nie chciał się wkręcać od 5 tys. obrotów. I napisał, że
    > problemem była za mała dawka powietrza, przez co silnik się dławił.

    Wiec zmien filtr powietrza na poczatek.

    Tmek