    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Hub USB3 z własnym zasilaniem
    Date: Wed, 25 Aug 2021 16:01:16 +0200

    Cześć.

    Szukam czegoś godnego polecenia do 100zł.

    1) 3 porty USB3
    2) Własne zasilanie
    3) Kabel minimum metr
    4) konstrukcja płaska, leżąca

    Kupiłbym Baseusa, jest znacznie tańszy, ale ma tylko 1 port USB3 (!).
    Odpada.

    Ktoś powie: a co to w ogóle za problem, kup najtańszy!.

    No własnie. Mam w domu 2 takie Huby z własnym zasilaniem, w formie
    "listwy z pstryczkami".

    Oba powodują konfuzję po stronie PC. Po podpięciu zasilania
    zewnętrznego, główny komputer nie potrafi się wyłączyć. najwyraźniej
    huby te puszczają to 5V zwrotnie po kablu do komputera. Czyli ktoś ktoś
    dolutował gniazdko 5V do USB wejściowego i zgłosił się po wypłatę.

    Szukam więc czegoś oczko wyżej. Własne zasilanie, ale bez absurdu jak
    wyżej. Nie potrzebuje super wydajnosci albo super jakości. Ot, ma
    działać i nie dyskutować i nie psuć mi hosta.

    Ktoś może coś polecić, sprawdzone u siebie?

    Ma wytrzymać podpięcie dwóch dysków mechaniczncyh 2.5, jesli chodzi o
    zasilanie. Widzę więc coś pod 3A.

    Mogę kupić np. SITECOM 7 portów są też tp-linki, ale może coś tańszego
    się znajdzie ;) ponadto i tak nie wiem, czy nie mają "ficzera" w postaci
    źle zrobionego zasilania hosta :/