  • 1. Data: 2009-04-23 20:51:46
    Temat: Husgvarna WR 125 rok 2001 ile koni? +opinie
    Od: m...@o...pl

    Witam!!! jak w temacie. Pozdrawiam Mariusz

  • 2. Data: 2009-04-24 07:02:23
    Temat: Re: Husgvarna WR 125 rok 2001 ile koni? +opinie
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    Do czego Ci te konie, orke bedziesz robil?

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 3. Data: 2009-04-24 13:18:31
    Od: m...@o...pl

    Rozgryzłeś mnie rolnik jestem. Zakładam stadnine i jest mi potrzebne
    ok.40. Może dla odmiany coś na poważnie? Pozdrawiam Mariusz.

  • 4. Data: 2009-04-24 15:44:17
    Od: Arni <a...@N...spam>

    m...@o...pl pisze:
    > Rozgryzłeś mnie rolnik jestem. Zakładam stadnine i jest mi potrzebne
    > ok.40. Może dla odmiany coś na poważnie? Pozdrawiam Mariusz.

    to nie jest forum, mogli byscie "wrotki" i cytaty jakies zostawiac. Obaj.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-04-24 16:09:16
    Od: m...@o...pl

    Nie robie sobie jaj jak chyba myślisz? Zadałem konkretne pytanie co do
    motoru i liczyłem na jakieś sensowne odpowiedzi, jeśli ludzie piszą o
    skuterach to chyba można pytać o 125? czy to za mała pojemność i nie
    zalicza się do moto? Pozdrawiam Mariusz.

  • 6. Data: 2009-04-24 16:20:40
    Od: Arni <a...@N...spam>

    m...@o...pl pisze:
    > Nie robie sobie jaj jak chyba myślisz? Zadałem konkretne pytanie co do
    > motoru i liczyłem na jakieś sensowne odpowiedzi,

    a ja zwróciłem konkretną uwage na temat edycji odpowiedzi. Nie na temat
    zawartosci merytorycznej pytania

  • 7. Data: 2009-04-24 16:29:13
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-04-23 22:51:46 +0200, m...@o...pl said:

    > Witam!!! jak w temacie.

    W juznecie przyjeło się, że to niekulturalne zadawać pytanie tylko w
    tytule, to tak dla Twojej informacji.

    Problem z endurakami/crossami 2T (i poniekąd 4T również) jest taki, że
    producenci nie podają ich mocy. Zwłaszcza przy homologowanych głupio by
    wyglądało, jakby napisali, że np. 450 ma 20 KM, nie?
    Czasem niektóre czasopisma mierzą, ale oficjalnych danych raczej nie
    znajdziesz. Myślę, że zalożenie iż ma w okolicach 40 KM (typowych dla
    tej klasy) nie powinno się bardzo rozmijać z rzeczywistością (z
    jakąśtam poprawką na stan techniczny).

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 8. Data: 2009-04-24 19:54:25
    Od: m...@o...pl

    Dziękuje za rzeczową odpowiedz. Masz racje, sprawdzałem w katalogu z
    2001 i podaja wszystko poza KM odnosi się to tylko jednak do poj.125,
    bo stoi tam jak byk WR 249/348 ccm moc/obroty- 39-53KM. Przejade sie
    jutro to może sam coś stwierdze, liczyłem jednak że jakiś posiadacz
    HUSGVARNY WR 125 napisze co myśli o swoim moto. Na przyszłość będę
    bardziej dobierał słowa, dziękuje za rade i przepraszam jeśli kogoś
    uraziłem. Pozdrawiam Mariusz

  • 9. Data: 2009-04-25 10:33:05
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    czesc,
    jest opis w najnowszym swiecie motocykli 5/2009

    --
    pozdro,
    doomin13
    .googlegroups.com...

  • 10. Data: 2009-04-25 16:59:09
    Od: m...@o...pl

    Dziękuje sprawdze, byłem dziś oglądać takie moto jednak to nie ten
    stan którego szukam ;-) teraz będzie ciężko, trzeba czekać na okazje
    bo co było na razie na sprzedanie już poszło. Teraz właśnie zalewam
    smutki a pogoda idealna na moto.