  • 1. Data: 2010-04-21 06:51:40
    Temat: [INEA ] od czerwca 2010 więcej zapłacimy za pakiety tv cyfrowej
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Operator rozsyła pisma informujące o podwyżce ze względu na wprowadzenie
    nowych programów i wzrost opłat licencyjnych
    INEA MAX drożeje o prawie 13 PLN (!).
    Ciekawe, że w pakiety wchodzą też kanały dostępne FTA, za które operator
    każe sobie płacić.
    --
    pwk

  • 2. Data: 2010-04-21 07:33:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PWK"
    <prezeswk-za-reklame-dziekuje@interia-za-reklame-dzi
    ekuje.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Ciekawe, że w pakiety wchodzą też kanały dostępne FTA, za które operator
    > każe sobie płacić.

    Nie operator, a nadawca.
    Zawsze możesz zrezygnować i własny zestaw do odbioru zainstalować - wtedy
    będziesz miał fta za free.

  • 3. Data: 2010-04-21 08:43:19
    Od: Yarael Poof <m...@p...USUNTOonet.pl>

    PWK pisze:
> [...]
    > INEA MAX drożeje o prawie 13 PLN (!).
    > Ciekawe, że w pakiety wchodzą też kanały dostępne FTA, za które operator

    No to Ci odpiszą, że za nie nie płacisz :) Cena sie rozkłada na
    pozostałe, do tego jakaś opłat manipulacyjna itd.

  • 4. Data: 2010-04-22 06:08:10
    Od: Rafal <r...@o...eu>

    Dnia 2010-04-21, o godz. 08:51:40
    napisał(a):

> [...]
    > INEA MAX drożeje o prawie 13 PLN (!).
    > Ciekawe, że w pakiety wchodzą też kanały dostępne FTA, za które

    Konkurencja dobra rzecz, na obiekty gdzie siedzi Inea wchodza inni
    operatorzy z szersza i tansza oferta :)

    Rafal

  • 5. Data: 2010-04-22 10:43:17
    Od: "PWK" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Konkurencja dobra rzecz, na obiekty gdzie siedzi Inea wchodza inni
    > operatorzy z szersza i tansza oferta :)
    >
    > Rafal

    Niestety jeszcze nie na wszystkie. Np. Rataje, to tylko INEA, zwłaszcza
    stare bloki. Nowe mają już kilka instalacji i jest lepiej o ofertę. Dla mnie
    upierdliwą jest też kwestia niemożliwości przenoszenia adresu email (tak jak
    numeru telefonu) między operatorami. Akurat tak się składa, że jeden z
    ważniejszych adresów mailowych mam w domenie icpnet, stąd decyzja
    podziękowania im za telewizję i internet jest trochę trudniejsza. I jeszcze
    sprawa balkonu, z którego antena nie widzi ani HB, ani Astry. PWK

  • 6. Data: 2010-04-22 11:30:29
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 22-04-2010 o 12:43:17 PWK
    ekuje.pl> napisał(a):

    > Dla mnie
    > upierdliwą jest też kwestia niemożliwości przenoszenia adresu email (tak
    > jak
    > numeru telefonu) między operatorami.

    A adresu zamieszkania byś nie chciał zachować po przeprowadzce? ;)

    --
    SW3
    ----

  • 7. Data: 2010-04-24 11:05:51
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    w wiadomości news:hqp986$2fj$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
    > telewizję i internet jest trochę trudniejsza. I jeszcze sprawa
    > balkonu, z którego antena nie widzi ani HB, ani Astry. PWK

    Co do e-maila to żaden problem.... wystarczy mieć własną domenę i
    hosting gdziekolwiek i wszelkie adresy e-mail są twoje i niezmienne...

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 8. Data: 2010-04-25 13:31:11
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    PWK pisze:
> [...]
    > INEA MAX drożeje o prawie 13 PLN (!).
    > Ciekawe, że w pakiety wchodzą też kanały dostępne FTA, za które operator

    Dlatego ja rezygnuje z Inei, zarówno TV jak i internetu.

    Ciekawe kiedy wprowadzą możliwość wyboru tylko kanałów które się chce
    oglądać i płacić za nie.
    Chyba nigdy...

  • 9. Data: 2010-04-25 19:50:58
    Od: Mystik <m...@i...pl>

    W dniu 2010-04-25 15:31, Perełka pisze:

    > Dlatego ja rezygnuje z Inei, zarówno TV jak i internetu.
    >
    > Ciekawe kiedy wprowadzą możliwość wyboru tylko kanałów które się chce
    > oglądać i płacić za nie.
    > Chyba nigdy...
    Ofertę mają niezłą. Cenę mają z kosmosu. Przez wciągnięcie do interesu
    SM mają monopol.
    Ja niestety nie mogę się z nimi rozstać, bo kierunek okien an to nie
    pozwala. Gdyby nie to, to nie wahałbym się ani sekundy. Wystarczy rzucić
    okiem na oferte np. N-ki, żeby się zorientować ile przepłacamy :(.

    pozdrawiam
    Mystik