  • 1. Data: 2010-04-21 11:44:53
    Temat: Wybór TV
    Od: "n." <f...@w...pl>

    Który telewizor wybralibyście

    LG 32LH3000 czy Samsung LE32B450

    nie ukrywam że zależy mi również na dźwięku z głośników telewizora.

    Parametry LG jakby lepsze, poza tym można go odblokować do odtwarzania DIVX
    no ale samsung z kolei ma lepsze opinie na necie

  • 2. Data: 2010-04-21 18:40:04
    Temat: Re: Wybór TV
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "n." <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ks.gdansk.pl...
> [...]
    > DIVX
    > no ale samsung z kolei ma lepsze opinie na necie

    Proponuję Ci LG, ale LG 32LH5000. Samsung tej serii to sprzęt jednej z
    poprzednich serii. Nowsze serie (B6xx) mają kupę bajerów, za które płacisz,
    ale których i tak nie wykorzystasz.

    Jurek W

  • 3. Data: 2010-04-21 19:53:03
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-21 20:40, Jurek W pisze:
    > Użytkownik "n." <f...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ks.gdansk.pl...

    > Proponuję Ci LG, ale LG 32LH5000. Samsung tej serii to sprzęt jednej z
    > poprzednich serii. Nowsze serie (B6xx) mają kupę bajerów, za które
    > płacisz, ale których i tak nie wykorzystasz.

    Bzdura zarówno B4xx jak i B6xx to serie z tego samego okresu, modele na
    rok 2009, teraz nowe serie maja literkę C.

    Samsung dzieli swe telewizory na klasy 3,4, 5, 6, 7, 8 - różnia się
    możliwościami, HDready, fullHD itp

  • 4. Data: 2010-04-21 19:54:18
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-04-21 13:44, n. pisze:
> [...]
    >

    > Parametry LG jakby lepsze, poza tym można go odblokować do odtwarzania DIVX
    > no ale samsung z kolei ma lepsze opinie na necie

    chmmm na dźwieku ? żaden nie jest super bo być nie może. Idź posłuchaj
    bo nikt nie będzie wiedział co dla ciebie jest ok

  • 5. Data: 2010-04-22 05:53:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    n. pisze:
    > Który telewizor wybralibyście
    >
    > LG 32LH3000 czy Samsung LE32B450

    wybierz sony bravia lcd lub panasonic plazma

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux