  • 1. Data: 2009-06-19 00:23:50
    Temat: ISP Programmer 1.2.0.49
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Zmiany w tej wersji:

    Dodanie obsługi procesorów AT90USB82/162 (nierozróżnialne
    z powodu identycznej sygnatury).
    Dodanie możliwości odczytywania i zapisywania ustawień aplikacji
    z/do pliku tekstowego. Wyraźniejsze pokazywanie w głównym oknie
    wymuszonego typu układu przy wyłączonej autodetekcji.

    Do pobrania ze strony:
    http://dybkowski.net/elka/ispprog.html

    Zapraszam do testowania, szczególnie obsługi AT90USB82 / AT90USB162.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 2. Data: 2009-06-19 14:06:19
    Temat: Re: ISP Programmer 1.2.0.49
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Fri, 19 Jun 2009 02:23:50 +0200, Adam Dybkowski
    <a...@4...pl> wrote:

    >Zapraszam do testowania, szczególnie obsługi AT90USB82 / AT90USB162.

    Dzięki!
    To bardzo miłe, że udostępniasz ten program :-)

    Mam z nim mały problem: niezależnie od rozdzielczości ekranu okienko
    programu jest szersze niż ekran z mnóstwem pustego miejsca w środku.
    Zmusza to do przesuwania obrazu paskiem na dole okienka. Da się temu
    jakoś zaradzić?

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2009-06-19 18:36:05
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Paweł Pawłowicz pisze:

> [...]
    > programu jest szersze niż ekran z mnóstwem pustego miejsca w środku.
    > Zmusza to do przesuwania obrazu paskiem na dole okienka. Da się temu

    :-o Możesz podesłać mi na priva zrzut ekranu?

    Może masz ustawioną niestandardową wielkość czcionek systemowych.
    Spróbuj wrócić do ustawienia domyślnego i napisz, czy teraz jest dobrze
    (np. w Windows XP jest to zmienialne w "Panel Sterowania / Ekran /
    Ustawienia / Zaawansowane / Rozmiar normalny (96 dpi)" oraz "Panel
    Sterowania / Ekran / Wygląd / Rozmiar czcionki / Normalny").

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-06-20 15:51:21
    Temat: Re: Re: ISP Programmer 1.2.0.49
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Fri, 19 Jun 2009 20:36:05 +0200, Adam Dybkowski
    <a...@4...pl> wrote:

> [...]
    >Ustawienia / Zaawansowane / Rozmiar normalny (96 dpi)" oraz "Panel
    >Sterowania / Ekran / Wygląd / Rozmiar czcionki / Normalny").

    Trafiłeś! Dzięki :-)
    Chociaż przyznam, że szkoda mi tych dużych czcionek systemowych. Na
    moje oczy po przejściach były w sam raz...

    Miłego weekendu,

    Paweł

  • 5. Data: 2009-06-21 21:26:35
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Paweł Pawłowicz pisze:

    > Trafiłeś! Dzięki :-)
    > Chociaż przyznam, że szkoda mi tych dużych czcionek systemowych. Na
    > moje oczy po przejściach były w sam raz...

    Wyślij mi na priva kilka zrzutów ekranu z wyglądem ISP Programmera. Może
    tylko wystarczy rozsunąć kilka elementów okienka aby wszystko mieściło
    się przez przewijania...

    BTW: Czy w ISP Programmerze brakuje jeszcze komuś obsługi nowych AVR'ów?
    Atmel ostatnio tyle ich (w PDFach) naprodukował, że chyba mało kto
    sięgnie po cały zestaw.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-06-21 21:52:10
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

> [...]
    >
    > BTW: Czy w ISP Programmerze brakuje jeszcze komuś obsługi nowych AVR'ów?
    > Atmel ostatnio tyle ich (w PDFach) naprodukował, że chyba mało kto

    Problem w tym, ze te AVRy istnieja poki co wylacznie w pdfach. Jak sie
    pojawia w sklepach to moze bedzie brakowac.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 7. Data: 2009-06-21 22:53:05
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    T.M.F. pisze:

    > Problem w tym, ze te AVRy istnieja poki co wylacznie w pdfach. Jak sie
    > pojawia w sklepach to moze bedzie brakowac.

    W niektórych firmach jest dostęp do sampli tak że jeszcze przed masową
    premierą można rozpocząć development. W mojej firmie tak robiliśmy
    projekt z AT91SAM7S256 (sample od JM Elektronik), które do kupienia dla
    przeciętnego użytkownika (np. w Seguro) pokazały się dobre kilka
    miesięcy później.

    BTW: Ostatnio otrzymałem prośbę o dorobienie obsługi ATmega328P. Fajnie
    wygląda w PDFie ;-) ale gdzie go kupić zupełnie nie wiem. Taka nieco
    większa ATmega168. Tak że są ludzie z "dojściami". :)

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/