  • 1. Data: 2010-11-13 20:41:37
    Temat: Identyfikacja programu edukacyjnego sprzed lat
    Od: Atlantis <n...@n...pl>

    Z dzieciństwa zapamiętałem program emitowany w ramach śp. Telewizji
    Edukacyjnej. Dotyczył on kwestii związanych z historią naturalną,
    przeznaczony był chyba raczej dla dzieci i młodzieży. Prowadziła go
    kobieta z kręconymi włosami i specyficznym błędem wymowy (głoskę "r"
    wymawiała podobnie do Kazimiery Szczuki). W programie pojawiał się też
    plastikowy model triceratopsa, z głosem podkładanym przez lektora z offu.

    Ktoś kojarzy co to mogło być?

  • 2. Data: 2010-11-13 23:08:46
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    e...@w...tvp.pl :)

  • 3. Data: 2010-11-13 23:12:18
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

> [...]
    > wymawiała podobnie do Kazimiery Szczuki). W programie pojawiał się też
    > plastikowy model triceratopsa, z głosem podkładanym przez lektora z offu.

    Z tego co wygooglalem to nosiło to tytuł "Nie tylko dinozaury". Ale
    niech autorka Ci potwierdzi, mail w poprzedniej wiadomosci.

  • 4. Data: 2010-11-14 12:18:36
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-14 00:12, spammtrapp pisze:
    > Z tego co wygooglalem to nosiło to tytuł "Nie tylko dinozaury". Ale
    > niech autorka Ci potwierdzi, mail w poprzedniej wiadomosci.

    Ta pani prowadziła wiele innych programów w tej wspaniałej telewizji....
    Dlaczego tego już nie ma....

  • 5. Data: 2010-11-14 12:51:52
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-11-14 00:08, spammtrapp pisze:

    > e...@w...tvp.pl :)

    A nie była to pani Małgorzata Uberna?

  • 6. Data: 2010-11-14 12:56:06
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

> [...]
    > wymawiała podobnie do Kazimiery Szczuki). W programie pojawiał się też
    > plastikowy model triceratopsa, z głosem podkładanym przez lektora z offu.

    Może tu Ci się przypomni: http://pbwnowysacz.republika.pl/film4.html

    Ja twierdze, że ta pani to Małgorzata Uberna, taka sympatyczna brunetka;)