  • 1. Data: 2009-04-24 06:37:33
    Temat: Idzie wiosna, będą warzywa.
    Od: s...@m...com

    Policja bije na alarm. Od początku marca do połowy kwietnia zginęło już 25
    motocyklistów. Niestety to dopiero początek sezonu. Największa liczba wypadków
    ma miejsce w okresie od czerwca do sierpnia, kiedy to wysokie temperatury
    zachęcają do jeżdżenia motocyklem, a sucha i ciepła nawierzchnia prowokuje do
    mocniejszego odkręcenia gazu.

    "Użyj wyobraźni" to zainicjowana przez Komendę Główną Policji akcja, która ma
    przypominać o konieczności zachowania rozsądku za kierownicą. Jednym z jej
    patronów medialnych jest Onet.pl. Obejrzyj galerię wymownych grafik
    przygotowanych w ramach akcji i zwolnij.

    Użyj wyobraźni. Pomóż nam ocalić chociaż jedno życie. Może to będzie Twoje
    życie...

    http://moto.onet.pl/122724,4891244,1,zdjecie.html?no
    de=27

    Do takich co jeżdżą 200 i więcej km/h nie po autostradach,
    to tylko strzelać ostrą amunicją. Oby celnie.

  • 2. Data: 2009-04-24 06:52:24
    Temat: Re: Idzie wiosna, będą warzywa.
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <s...@m...com> napisał w wiadomości
    [ciach]

    spierdalaj

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 3. Data: 2009-04-24 07:11:51
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik wydusił z siebie te słowy:
    (...)

    bądz tak dobry i zanim coś napiszesz sprawdz, czy czasem nie ma już trzech
    takich wątków

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 4. Data: 2009-04-24 08:18:08
    Od: a...@d...pl

    > Do takich co jeżdżą 200 i więcej km/h nie po autostradach,
    > to tylko strzelać ostrą amunicją. Oby celnie.

    adolf pierdolony. do czarnych tez?
    a jak nie wcelujesz i zabijesz niewinna staruszke?
    pewnie bys sie ucieszyl bo emerytur nie musialo by juz panstwo
    wyplacac

    jak to kolega Bartek napisal SPIERDALAJ

    pzdr tylko swojakow ;)
    ATLO fazer

  • 5. Data: 2009-04-24 09:10:18
    Temat: Re: Idzie wiosna, będą warzywa. (NIE KLIKAC, PODEJRZENIE WIRUSA)
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    na podlinkowaniej stronie wyrzuca mi ostrzezenie przed wirusem
    Podejrzewam celową akcje
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2009-04-24 10:08:15
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arni" <a...@N...SPAM> wrote in message news:gsrvln$h20$1@inews.gazeta.pl...

    > na podlinkowaniej stronie wyrzuca mi ostrzezenie przed wirusem
    > Podejrzewam celową akcje

    Czy jest ktos kto szukalby zemsty na grupie/grupowiczach ? Nie sadze ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-04-24 10:13:00
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Elou!
    > "Arni" <a...@N...SPAM> wrote in message

    > Czy jest ktos kto szukalby zemsty na grupie/grupowiczach ? Nie sadze ;)
    A pamietasz ta paniusie z terenowki? MOze jej ktos w koncu ujebal lusterka
    :>

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 8. Data: 2009-04-24 11:00:06
    Od: n...@s...com

    On Fri, 24 Apr 2009 12:13:00 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >A pamietasz ta paniusie z terenowki? MOze jej ktos w koncu ujebal lusterka
    >:>

    ona byla z padżero a nie z terenufki.

    poizdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 9. Data: 2009-04-24 11:05:00
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > ona byla z padżero a nie z terenufki.
    Ok teraz bede wiedzial.

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 10. Data: 2009-04-24 11:56:32
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    EloU!
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote in message

    > Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    > A pamietasz ta paniusie z terenowki? MOze jej ktos w koncu ujebal lusterka
    > :>

    Taka to byla paniusia jak ja ksionc. BTW: niezle koledzy nakarmili tego
    trola ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj