  • 1. Data: 2009-01-03 10:42:11
    Temat: Ile jeszcze przerwa w Orange on-Line?
    Od: "Forum Profanum" <f...@g...com>

    Witajcie!
    Oriętuje się ktoś ile jeszcze potrwa przerwa w działaniu Orange on line?
    Od tygodnia na stronie wisi taki komunikat:
    Bardzo przepraszamy, ale usługa Orange On-line jest w tej chwili
    niedostępna.
    Trwają prace techniczne mające na celu poprawienie jakości świadczonych
    usług.

    Z tą jakością to pewnie przesadzili ale kiedy to będzie dostępne ani dudu.

    --

    Pozdrawiam - Piotr

  • 2. Data: 2009-01-03 11:57:00
    Temat: Re: Ile jeszcze przerwa w Orange on-Line?
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

    Użytkownik "Forum Profanum" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > usług.
    > Z tą jakością to pewnie przesadzili ale kiedy to będzie dostępne ani dudu.

    Uszanowanie

    Odśwież stronę (F5 zazwyczaj) , bo u mnie działa normalnie :-) .
    Może oglądasz stronę z cache przeglądarki , a nie z serwera :

    --
    awiesiek

  • 3. Data: 2009-01-03 14:47:50
    Od: venioo <v...@p...fm>

    awiesiek pisze:

    > Odśwież stronę (F5 zazwyczaj) , bo u mnie działa normalnie :-) .
    > Może oglądasz stronę z cache przeglądarki , a nie z serwera :

    u mnie rowniez bez problemow wszystko smiga

    --
    venioo +Mondeo MkI +LPG +PMS
    -> http://venioo.ovh.org

  • 4. Data: 2009-01-03 21:02:54
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Forum Profanum napisał:

> [...]
    > niedostępna.
    > Trwają prace techniczne mające na celu poprawienie jakości świadczonych

    Widocznie korzystasz z adresu:
    http://www.orangeon-line.pl/

    Komunikat jest bzdurny. Jakiś czas temu (kilka miesięcy) Orange On-Line dla
    abonamentowców zostało zintegrowane z portalem www.orange.pl - zaloguj się w
    portalu i tam wybierz link do Orange On-Line.

    Nie ma żadnej przerwy - przez ostatni tydzień korzystałem kilkukrotnie z
    Orange on-line.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2009-01-04 09:14:28
    Od: "Wojtek.J" <W...@g...com>

    Jest wlasnie tak, jak pisze Marek.
    Ja probowalem wejsc na www.orangeonline.pl ok. 3 tygodnie temu i
    widzialem taki jak Ty komunikat.
    Nie ma jednak problemow z zalogowaniem sie na www.orange.pl i
    przejscie pod "Orange on-line".
    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2009-01-04 14:57:31
    Od: "Forum Profanum" <f...@g...com>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości
    > Widocznie korzystasz z adresu:
    > http://www.orangeon-line.pl/

    Dokładnie tak było. Dziękuję bardzo.

    --

    Pozdrawiam - Piotr

  • 7. Data: 2009-01-04 17:07:48
    Od: "Szczepan" <m...@f...pl>

    ta strona nie bedzie juz dzialac
    specjalnie pisalem do orange w tej sprawie
    teraz logujesz sie normalnie z oginech i haslem ze strony glowej a nie jak
    przedtem z jhaslem tymczasowym
    opcje sa te same+dolozone inne, m.in. w bilingu masz ks. adresowa i widzisz
    juz kto dzwonil do ciebie [zamiast numeru]

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-01-04 21:23:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Szczepan napisał/a:
> [...]
    > opcje sa te same+dolozone inne, m.in. w bilingu masz ks. adresowa i widzisz
    > juz kto dzwonil do ciebie [zamiast numeru]

    Od kiedy w bilingu w Orange pokazuje się kto, z jakiego numeru dzwonił
    do Ciebie?

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-01-20 20:36:54
    Od: "Szczepan" <m...@f...pl>

    >Od kiedy w bilingu w Orange pokazuje się kto, z jakiego numeru dzwonił do
    >Ciebie?

    mialo byc ta; juz nie musisz patrzyc na nr na ktory dzoniles, wystarczy ze
    wpiszesz go w ks. adresowa na swoim profilu i juz masz nazwy jak w telefonie