  • 1. Data: 2019-11-20 10:10:17
    Temat: Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Chyba przeniose się do NJU
    Chyba że są lepsze opcje.

    Pytanie ile to kosztuje nerwów?
    Samo się robi w jeden wieczór.
    Czy trzeba się użerać?

  • 2. Data: 2019-11-20 12:25:21
    Temat: Re: Ile kosztuje przenoszenie numery PLAY> NJU
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 20.11.2019 o 10:10, Bolko pisze:
    > Chyba przeniose się do NJU
    > Chyba że są lepsze opcje.
    >
    > Pytanie ile to kosztuje nerwów?
    > Samo się robi w jeden wieczór.
    > Czy trzeba się użerać?

    nic nie kosztuje, może nawet jakiś bonus dostaniesz. ale napisz może co
    sobie życzysz od operatora, może są lepsze opcje?

    ToMasz

  • 3. Data: 2019-11-20 14:26:03
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-11-20 10:10, Bolko wrote:
    > Chyba przeniose się do NJU
    > Chyba że są lepsze opcje.
    >
    > Pytanie ile to kosztuje nerwów?
    > Samo się robi w jeden wieczór.
    > Czy trzeba się użerać?

    Niedawno przenosiłem 2 numery z Virgin do NJU. Kosztowało mnie to
    wypełnienie formularza na stronie NJU, wizytę kuriera i przełożenie
    SIMów w odpowiednim momencie.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2019-11-20 16:57:22
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 20 listopada 2019 12:25:24 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > nic nie kosztuje, może nawet jakiś bonus dostaniesz. ale napisz może co
    > sobie życzysz od operatora, może są lepsze opcje?
    >
    > ToMasz

    Dobry zasięg
    Dobry zasięg

    a potem
    standard czyli połaczenia sms i ze 20 GB tanio

    opcja premium dzwonienie do UK w dobrych pieniadzach

  • 5. Data: 2019-11-20 17:21:24
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Niedawno przenosiłem 2 numery z Virgin do NJU. Kosztowało mnie to
    > wypełnienie formularza na stronie NJU, wizytę kuriera i przełożenie
    > SIMów w odpowiednim momencie.

    Hmmm... Ja formularz wypełniłem i... d*pa. Nic się dalej nie zadziało.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2019-11-20 17:22:31
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-11-20 o 16:57, Bolko pisze:

    > Dobry zasięg
    > Dobry zasięg

    W sumie przy takich wymaganiach to chyba gdziekolwiek indziej.
    Też to przechodziłem. Play łączył się do swojego nadajnika który był
    pierdylion kilometrów dalej ale wyczuł nosem, pomimo że 500 metrów obok
    stał nadajnik Plusa.
    Poczucie fal nosem oczywiście oprócz zalogowania nie umożliwiało nic
    więcej. Mi za to umożliwiło pożegnanie się z tą siecią.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2019-11-20 19:36:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 20.11.2019 o 16:57, Bolko pisze:

    > Dobry zasięg
    > Dobry zasięg

    to już masz. dzwonisz do Plaja że masz słaby zasięg, prosisz o możliwość
    logowania się do sieci (tu podajesz nazwę). UStawiasz telefon na ręczne
    logowanie się do sieci i tyle. plus taki ze jak pojedziesz na wczasy to
    możesz zmienić operatora z poziomu menu telefonu

    > a potem
    > standard czyli połaczenia sms i ze 20 GB tanio
    > opcja premium dzwonienie do UK w dobrych pieniadzach
    czyli full serwis premium za minimalną cenę :)
    nie pomogę w wyborze

  • 8. Data: 2019-11-20 19:43:49
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > to już masz. dzwonisz do Plaja że masz słaby zasięg, prosisz o możliwość
    > logowania się do sieci (tu podajesz nazwę).
    A skąd mam znać nazwę. Bo nju to sobie wymyśliłem. Bo to orange.

  • 9. Data: 2019-11-20 21:44:29
    Od: Mark <t...@p...pl>

    Dnia 20.11.2019 o 19:43, Bolko napisał(a):

    > A skąd mam znać nazwę. Bo nju to sobie wymyśliłem. Bo to orange.
    Masz do wyboru jeszcze dwóch: Plus i T-Mobile.

    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 10. Data: 2019-11-21 00:52:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Chyba przeniose się do NJU
    >Chyba że są lepsze opcje.

    >Pytanie ile to kosztuje nerwów?

    Mnie kosztowalo troche, ale to w duzej czesci z mojej winy ..

    >Samo się robi w jeden wieczór.

    Na pewno nie.
    Nju nie ma salonow, wiec napiszesz wniosek przez internet, poczekasz
    na kuriera, kurier odwiezie dokumenty, orange/nju to przetworzy, i
    wtedy juz jeden wieczor.
    Chyba, ze np dane nie beda sie zgadzaly i play odrzuci ...

    J.