  • 1. Data: 2019-12-09 09:13:16
    Temat: Inpost
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dopisek do watku

    http://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,14163
    7,25488163,stosy-paczek-obok-przepelnionego-paczkoma
    tu-na-ursynowie-lezaly.html

    Ale przeciez te paczki to nie z jednego dostawczaka .. a moze ...

    J.

  • 2. Data: 2019-12-09 10:59:26
    Temat: Re: Inpost
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-12-09 o 09:13, J.F. pisze:

> [...]
    tu-na-ursynowie-lezaly.html

    > Ale przeciez te paczki to nie z jednego dostawczaka .. a moze ...

    Gdyby zrobić nesting tych paczek to objętościowo pewnie równe paczkomatowi.
    Że też nie stworzono takiej konstrukcji, w której paczki są upchane obok
    siebie.

    Może nie dosłownie to... :-)

    http://nowagazeta.pl/wp-content/uploads/2015/10/ps-8
    0204-1.jpg

    Robert

  • 3. Data: 2019-12-09 11:02:11
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    tu-na-ursynowie-lezaly.html

    > Ale przeciez te paczki to nie z jednego dostawczaka .. a moze ...

    Też dostałem SMSa, że kurier czeka i będzie czekał do 19. Przyszło o
    15:02, więc już wtedy kurier był. O 19:01 dostałem drugiego, że paczka
    jest już w paczkomacie. A że byłem wtedy na drugim końcu miasta, to
    dotarłem do paczkomatu dopiero po północy. Kurier nadal był na miejscu
    i wkładał nowe paczki.

    Trochę się nie dziwię, że innemu mogły nerwy (albo co innego) puścić
    i stwierdził, że pitoli taką robotę...

  • 4. Data: 2019-12-09 13:22:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    7,25488163,stosy-paczek-obok-przepelnionego-paczkoma
    tu-na-ursynowie-lezaly.html

    >Też dostałem SMSa, że kurier czeka i będzie czekał do 19. Przyszło o

    Tez kiedys dostalem, ze bedzie czekal od 14:00 ... a to bylo, ze do
    14:00. Troche sie rozminelismy, a potem jeszcze musialem poczekac, az
    wszystko wsadzi :-)

    Tak czy inaczej - staraja sie. Jakby.
    Teraz to w ogole mam 3 paczkomaty, w tym jeden podwojnej wielkosci.

> [...]
    >miejscu
    >i wkładał nowe paczki.
    >Trochę się nie dziwię, że innemu mogły nerwy (albo co innego) puścić

    Byc moze. Szczegolnie, jak go firma nie szanuje - nie uprzedzi ze
    bedzie taki dyzur, i bedzie tylko mowic - stoj i czekaj az sie
    oprozni, musisz.
    Bo centrum regionalne pewnie juz zamkniete i nawet nie ma gdzie
    zwrocic.

    Ale moze to druga dostawe wsadzal ?

    J.

  • 5. Data: 2019-12-10 05:56:07
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 09.12.2019 o 13:22, J.F. pisze:
    > Ale moze to druga dostawe wsadzal ?

    Eee tam, raczej /fęfnaftą/...

    --
    Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
    https://myphone-explorer.en.softonic.com/ Free!

  • 6. Data: 2019-12-17 08:01:05
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

> [...]
    > Że też nie stworzono takiej konstrukcji, w której paczki są upchane obok

    Zdarza mi się odbierać jednorazowo z paczkomatu kilka paczek, zdarzyło
    się, że 2 czekały w wybranym paczkomacie a 2 pojechały do innego
    sąsiedniego ze względu na brak miejsca- i tu mnie dziwi dlaczego Inpost
    nie wprowadzi "mechanizmu konsolidacji" czyli spakować kilka paczek do
    jednego odbiorcy do jednej skrytki.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 7. Data: 2019-12-17 09:21:48
    Od: Big Jack <a...@b...zz>

    W dniu 17.12.2019 o 08:01, tck pisze:

> [...]
    > sąsiedniego ze względu na brak miejsca- i tu mnie dziwi dlaczego Inpost
    > nie wprowadzi "mechanizmu konsolidacji" czyli spakować kilka paczek do

    A tam nie ma. Posunęli się jeszcze dalej, o czym chyba na którejś grupie
    pisałem. W dużym skrócie: moją paczkę jakiś tuman włożył do skrytki
    razem z paczką przypadkowej osoby, którą szczęśliwie okazała się córka
    sąsiada. Złożyłem reklamację, ale jakaś durna biurwa z InPostu ją
    odrzuciła twierdząc, że to błąd paczkomatu [sic!]. Cyce mi opadły

    --
    Big Jack

  • 8. Data: 2019-12-17 09:39:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup
> [...]

    a) nie przewidzieli, a teraz trzeba zaplacic za rozbudowe,
    b) mogly dojezdzac w roznych czasach, niby dopakowanie mozna by
    zaprogramowac,
    c) moze nie znaja dokladnie wymiarow i nie wiedza czy sie zmiesci.

> [...]
    >się córka sąsiada. Złożyłem reklamację, ale jakaś durna biurwa z
    >InPostu ją odrzuciła twierdząc, że to błąd paczkomatu [sic!]. Cyce mi

    Ale moze blad ?
    Nie wiem jak oni to zrobili, ale sensownie byloby, gdyby kurier
    skanowal paczke, paczkomat otwiera szafke, kurier wrzuca i zamyka.
    I nie patrzy co lezy w srodku.

    J.

  • 9. Data: 2019-12-17 11:07:51
    Od: Big Jack <a...@b...zz>

    W dniu 17.12.2019 o 09:39, J.F. pisze:

    > Ale moze blad ?
    > Nie wiem jak oni to zrobili, ale sensownie byloby, gdyby kurier skanowal
    > paczke, paczkomat otwiera szafke, kurier wrzuca i zamyka.
    > I nie patrzy co lezy w srodku.

    No to zastanówmy się co miało większe prawdopodobieństwo się wydarzyć.
    Złapanie co najmniej dwóch paczek dla oszczędzenia sobie chodzenia do
    samochodu i bezmyślne wrzucenie dwóch do jednej skrytki, czy dwukrotne
    otwarcie tej samej i również bezmyślne dorzucenie drugiej paczki?
    Ale nawet niechby to był błąd paczkomatu. InPost uchyla się od
    odpowiedzialności za złe działanie swoich klamotów?? Ja myślę, że
    InPost, której przedstawicielką była biurwa rozpatrująca reklamację,
    doskonale wiedzą jak było. Nie od parady mają zamontowany monitoring.
    Ale lepiej z siebie zrobić kretynów, próbować go zrobić ze mnie i iść w
    zaparte niż zaspokajać moje roszczenia finansowe z którymi wystąpiłem w
    złożonej reklamacji. A na to że biurwa była kretynką, to sama mi
    dostarczyła dowód, bo w odpowiedzi na reklamację odniosła się do nie
    mojego nr przesyłki.

    --
    Big Jack

  • 10. Data: 2019-12-17 14:02:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > odpowiedzialności za złe działanie swoich klamotów?? Ja myślę, że
    > InPost, której przedstawicielką była biurwa rozpatrująca reklamację,

    Dostales swoja paczke? Wiec co chcesz reklamowac ?

    Bylko nie oddawac corce sasiada, to by mieli reklamacje ... albo i nie
    :-)

    J.